6225
Sök

Tips på hur mans ska bygga ljudet i bagaget

ClubJDM
531 Inlägg
26 maj 2007
Trådstartare
Någon som har några tips till en nybörjare som mig.
hur ska man designa ljudet i skuffen två 10" baser och ett steg som driver dom.
Något tips på hur man kan få det snyggt.

tacksam för alla svar

Jag är en av dom, Busen på vägarna
277 Inlägg
26 maj 2007
det är bara att låta fantasin flöda!! men tänkt på att du får rätt storlek på lådan till basarna. dom ska ju ha en viss litervolum

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"

240 Inlägg
27 maj 2007
jag håller på å bygger ner slutsteget i reservhjulsbaljan. kan skicka bilder när jag blir klar.
(troligen mådag)

ClubJDM
531 Inlägg
27 maj 2007
Trådstartare
Fivi skrev:
jag håller på å bygger ner slutsteget i reservhjulsbaljan. kan skicka bilder när jag blir klar.
(troligen mådag)

jo det skulle vara trevligt. någon annan som håller på att bygga som med har lust att lägga upp lite bilder:rolleyes:

Drop Shop
926 Inlägg
ClubJDM
531 Inlägg
27 maj 2007
Trådstartare
mellowd skrev:
jag blev klar med mitt rätt nyligen. finns bild vid min bil.

ser ju mycket trevligt ut men jag skulle helst villja ha kvar mitt reservhjul;)

603 Inlägg
27 maj 2007
Jag fick ligga sömnlös många nätter och fundera på hur jag skulle göra då jag hade ont om plats i min lilla 206:a men till slut så släppte det. Jag lovar dig, du kommer vilja uppgradera framsystem med steg till det, kanske plus 6*9:or. Det var så jag låg och tänkte när jag kläckte idén med ett "slutstegsrack".
Ta gärna en titt hos mig. Sen kan man ju såklart fina till racket ännu mer... Lacka, klä in, bygga in i bilen med glasfiber, plats och ja, det finns möjligheter i alla bilar! smile
-Utgå från den tanken i huvudet så kommer det bli bra!
Sen är det ju såklart viktgit som det tidigare pratas om att ha rätt lådor och inställt ljud så att det inte bara ser bra ut, det ska ju spela också.
Lycka till!

In hoc signo vinces

1 634 Inlägg
27 maj 2007
Finns bilder hos mig med wink

Numera Saab 9-5 Aero -00

Sök