6191
Sök

Studentpresent till sin flickvän, Tips???

38 Inlägg
24 maj 2007
Trådstartare
Halloj!

Har funderat fram o tillbaka massa men kommer inte på något bra att ge wink har en budget på 1000-2000.- typ. Någon som har några tips? skulle vara guld värt big_smile

Smycken har hon massa så det är inge kul o ge wink

Avstängd
329 Inlägg
24 maj 2007
hade köpt denna

http://www.bytbil.com/images/autoclassica/WNE201-2101.jpg

Avstängd
329 Inlägg
24 maj 2007
nercabbad

http://www.bytbil.com/images/autoclassica/WNE201-1001.jpg

Avstängd
329 Inlägg
24 maj 2007
oj såg nu din budget.sorry

Sleeper
3 084 Inlägg
24 maj 2007
bilstylarn skrev:
oj såg nu din budget.sorry

ja... men han kanske kan köpe en uppblåsbar sådan =OP

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

1 120 Inlägg
28 maj 2007
gå ut på stan med henne å låt henne handla för 2000 tillsammans med dej.. underkläder mm.. smile hade jag velat ha smile eller ett presentkort på nån favorit affär smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

905 Inlägg
28 maj 2007
tja, svårt säga då man inte känner damen ifråga. Men ta med hon på fin restaurang och sen avsluta det hela på nått sånt där spa typ.

Trucker
166 Inlägg
28 maj 2007
Ricaro skrev:
Mitt tips är att köpa en fin klocka. Något man har nytta av, använder vardagligen och en  symbol som man kommer ha kvar länge. smile

Tycker också det låter som en bra ide.. ^^ (köp något symboliskt)
Senast redigerat av Jompa_ (28 maj 2007)

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
28 maj 2007
Tja.. du får väl improvisera lite. En cola, en cabbe.. prov, moppar, uppsatser, städhjälp, var lite kreativ!

fotointresserad
2 307 Inlägg
28 maj 2007
Såvida att du inte vill ge en sak som man kan ha och använda så skulle du ju alltid kunna ge bort ett presentkort på en spavistelse eller en massage eller liknande. Eller varför inte en sminkkurs där dom får lära sig riktigt och sen får dom massa produkter i samma pris.. tycker ja läst om det nånstans..

LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
153 Inlägg
28 maj 2007
Norde skrev:
Eller varför inte en sminkkurs där dom får lära sig riktigt och sen får dom massa produkter i samma pris.. tycker ja läst om det nånstans..

Hehe polarens brud fick en sån kurs i födelsedagspresent när hon fyllde 20.. Hon blev skitförbannad för hon tog d som en pik.. tongue

Köp nåt som hon har nytta av, det går alltid hem.. Sen vad hon behöver kan ja inte svara på wink

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...

Saabvilde!
1 708 Inlägg
28 maj 2007
Håller helt klart med om en fin klocka ! Även om det är som ett "smycke" så är det ju inte samma sak ändå, riktigt tacksam present det, vet det själv av egna erfarenheter när jag jublade högt i julas haha ! big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
29 maj 2007
Kolla in www.coolstuff.se
Finns massa roliga prestentgrejjor där, och hittar du inga balla prylar finns det upplevelse-presentkort.
En riktig räddare-i-nöden-sida. smile

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
30 maj 2007
Jag ger mig inte, hon ska ha en cola eller en kabbe. Punkt.

Sök