lär inte gå. Du behöver bevispapper,intyg m.m från vw. Du ökar ju effekten med över 100 %. Bromsar med mer måste ju bytas från en golf v5 med om inte jag minns fel.
Jaa jag vet att de blir över 100% men om man ska regga om den gäller då andra regler eller? Tack ekelund88 och sen att golfen är så pass mkt tyngre och fulare
ja jo men då kommer man upp i större bilar också.. och jag verkligen ogillar större bilar... de ska vara småbilar. men sen e de så också att dem småbilar man vill ha som har dem (hästarna) eller mer , så springer de också fort väg i pengar där med
Väcker gammal tråd. Jag vill sätta i en 1.8T från en passat i min Polo 1.4 GTI (101 hk). Vad gäller? Vad måste bytas utöver bromsar? Är det möjligt (regelmässigt)?
Passar den bättre än 1.8t från passat? Jag har aldrig hört talas om den motorn, vet du någon som satt en sån i en polo?
nä var bara ett dåligt skämt, ibiza är väl typ samma bil som polo, fast annan kaross. alltså bilen du vill ha...?
Jo att karossen är typ lika vet jag men om det finns en 1.8T till Ibizan så borde den ju passa ganska bra i polon, eller finns det ingen 1.8T till ibizan heller?