4851
Sök

avgasporten på en yz 125 funkar inte.. nån som kan förklara hur dom fungerar/är byggd??

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
29 maj 2007
Trådstartare
tjena.. crossen min går illa och äter stift.. precis samma fenomen som farsan förra skoter och på den var det en av avgasportarna som strulade så jag tänkte att det är värt att kolla den på crossen när den beter sig likadant som skotern gjorde och då upptäcker jag att den inte funkar så det jag undrar är om nån kan förklara hur den fungerar eller har en sprängskiss på den... eller nån som vet vart man kan få tag på en sprängskiss eller info om/på avgasportarna på en yamaha yz 125 -89

mkt tacksam för svar och tack på förhand smile
Senast redigerat av _Glenne_ (29 maj 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

305 Inlägg
31 maj 2007
Har du inte instruktionsboken? Där finns ju det mesta i bilderna. Har tyvär dålig koll på hur dom såg ut -89, har dock haft isär min -98 precis tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
31 maj 2007
Trådstartare
har kollat och funderat och grejjat igår så nu tror jag att jag fattar hur den funkar men jag fattar fortfarande inte varför den inte fungerar så jag ska in på yamaha center och snacka med dom grabbarna på verkstaden där idag och se om man blir nå klokare tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Sök