Volvo V60 GT

Denna vanliga V60 R-Design ska byggas till lite för med en gnutta racing attityd.
  • 43 Följare
  • 22 415 Visningar
  • Projektet avslutat 13 juli 2015
oharaldsen
21 juli 2014 · 130 Inlägg

Hejsan!

Dags för en liten uppdatering, haft ganska full upp sen i... April eller när det nu va jag uppdaterade senast
somliga av er kanske tror att tråden och projektet har dött ut, det hade jag nog själv trott med.

Fast det är det inte! Dock så håller jag på att flytta och renovera garaget dit vi flyttar, vilket betyder att jag
slipper stå på gatan, i GDS hallen eller låna en polares garage när man ska göra något utöver det vanliga.

Ha de gött i värmen!

Västkustens bästa däck firma Däckshopen i Strömstad
Behöver du nya lyktor till bilen besök nyalyktor.se
Följ gärna mitt projekt Dodge RAM 1500 5.7L HEMI
LeijonxP
19 oktober 2014 · 194 Inlägg

Följer! Såg din bil häromdan, och insåg att du bara bor någon kilometer från mig:) Håller själv på med en golf iv gti och en bmw e36:)

oharaldsen
23 oktober 2014 · 130 Inlägg

Hehe jasså, vart bor du då? bilen brukar annars stå  vid kommunhusets parkering i vanlig ordning på vardagar smile

Nu är det snart klart i garaget, elen är dragen och några ljusrör kvar, sen blir det att lägga vindpapp och
OSB skivor runt-om, sen kan man börja greja lite igen - dock har jag inte orkat greja så mycket på sista tiden.

Västkustens bästa däck firma Däckshopen i Strömstad
Behöver du nya lyktor till bilen besök nyalyktor.se
Följ gärna mitt projekt Dodge RAM 1500 5.7L HEMI
D-Evo
23 oktober 2014 · 178 Inlägg

ska bli kul att se

Preem lagd smile

Volvo 855R "Entusiasten" (1996)
Mitsubishi Evo IV TME "D-Evo" (1997)
LeijonxP
23 oktober 2014 · 194 Inlägg

oharaldsen skrev:
Hehe jasså, vart bor du då? bilen brukar annars stå  vid kommunhusets parkering i vanlig ordning på vardagar smile

Nu är det snart klart i garaget, elen är dragen och några ljusrör kvar, sen blir det att lägga vindpapp och
OSB skivor runt-om, sen kan man börja greja lite igen - dock har jag inte orkat greja så mycket på sista tiden.

4km mot håcksvik så har du en sjö på vänstersidan, precis i slutet av den uppe på en kulle typ:)

Chrrille
23 oktober 2014 · 1 011 Inlägg

Verkar intressant detta! smile

Ska absolut följas big_smile

Projekt: Volvo 740 GLE. Helrenovering/Originalprojekt 1986 - USA-stuk
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=239569
Volvo 740 GLE "Herrgårdsvagn" (1986)
Volvo S60 D3 "R-design" (2011)
Boren
7 januari 2015 · 141 Inlägg

Kul!

Skall följas, kanske kan snappa upp något till min V60! (y)

Confusion
26 juni 2015 · 18 Inlägg
vissa faller för grupptryck....Jag faller för laddtryck!
Volvo V60 T3 R-Design "Darth Vader" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang