En fråga Får man svetsa igen bakdörrarna ?

_Lager
3 augusti 2015 · 191 Inlägg

Shit asså denna tråda stack ju iväg åt något annat håll. Och har prata med SFRO. och är hellt ok att svetsa igen dörrarn sen är vanliga besiktnigen som bestämer om du får ha folk där bak lr inte. Svar på det och är ok att byta motor oxå. Men måste regga det som ombyggt fordon då. Och byta bromsar runt om osv.

Så färdi spekulerat.

___
3 augusti 2015 · 588 Inlägg

_Lager skrev:

___ skrev:
Vilken dum ide att svetsa igen dörrarna bak, hur ska du då ta dig in i baksätet? tongue

Vilken idiotisk fråga. Finns väll vikbara säten isf

haha lol vansinnigt korkat ifall du frågar mig

Senast redigerat av ___ (3 augusti 2015)

Evildan
3 augusti 2015 ·

_Lager skrev:
Shit asså denna tråda stack ju iväg åt något annat håll. Och har prata med SFRO. och är hellt ok att svetsa igen dörrarn sen är vanliga besiktnigen som bestämer om du får ha folk där bak lr inte. Svar på det och är ok att byta motor oxå. Men måste regga det som ombyggt fordon då. Och byta bromsar runt om osv.

Så färdi spekulerat.

Berättade representanten från SFRO hur det sköts pappersmässigt?

granadadr
3 augusti 2015 · 7 286 Inlägg

_Lager skrev:
Shit asså denna tråda stack ju iväg åt något annat håll. Och har prata med SFRO. och är hellt ok att svetsa igen dörrarn sen är vanliga besiktnigen som bestämer om du får ha folk där bak lr inte. Svar på det och är ok att byta motor oxå. Men måste regga det som ombyggt fordon då. Och byta bromsar runt om osv.

Så färdi spekulerat.

men du grabben,, LITE bättre attityd va?? att folk undrar och frågar är INTE dålig attityd,, men du uppvisar en kaxig å dålig attityd,, så det du skrev i ett inlägg om att ta bort garaget tycker jag är en bra ide wink

och att ha en 4 dr som 2 dr kommer bara bli dumt om någon frågar mig,, finns en anledning att 2dr bilar har större dörrar wink meo det kommer bli ett helvete å ta sig in å ut ur baksätet,, är nog jobbigt på en jänk med lagårdsdörrar tycker jag smile

Ford Mondeo 2,2 "Brandbilen" (2010)
Ford Granada 2,8i "Turbo edition" (1985)
Ford Mondeo 2,2 Sport edition "Semesterbilen" (2010)
granadadr
3 augusti 2015 · 7 286 Inlägg

Evildan skrev:

_Lager skrev:
Shit asså denna tråda stack ju iväg åt något annat håll. Och har prata med SFRO. och är hellt ok att svetsa igen dörrarn sen är vanliga besiktnigen som bestämer om du får ha folk där bak lr inte. Svar på det och är ok att byta motor oxå. Men måste regga det som ombyggt fordon då. Och byta bromsar runt om osv.

Så färdi spekulerat.

Berättade representanten från SFRO hur det sköts pappersmässigt?

ää nu har du ju bara dålig attityd enligt han du ifrågasätter ju wink hehehe,, sorry kunde ej låta bli smile

Evildan
3 augusti 2015 ·

granadadr skrev:

Evildan skrev:

_Lager skrev:
Shit asså denna tråda stack ju iväg åt något annat håll. Och har prata med SFRO. och är hellt ok att svetsa igen dörrarn sen är vanliga besiktnigen som bestämer om du får ha folk där bak lr inte. Svar på det och är ok att byta motor oxå. Men måste regga det som ombyggt fordon då. Och byta bromsar runt om osv.

Så färdi spekulerat.

Berättade representanten från SFRO hur det sköts pappersmässigt?

ää nu har du ju bara dålig attityd enligt han du ifrågasätter ju wink hehehe,, sorry kunde ej låta bli smile

Jag har flertalet gånger blivit beskylld för det, aggressivitet likaså, så kör på du bara. big_smile

(Det rinner av som på en gås).

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang