Golf mk1 GLD 1,9TD AAZ Vinterprojekt

Köpte den här golfen med en hel del småfel på som kommer att fixas i vinter ett stort plus att det sitter en 1,9TD motor i den!
  • 32 Följare
  • 18 557 Visningar
  • Projektet avslutat 29 november 2015
Kx5
23 september 2015 · 1 277 Inlägg

riktigt häftiga bilar du har:) kul som attan:)

B0sse MK1<3
23 september 2015 · 367 Inlägg

Det tackar man för smile bra att ha lite valmöjligheter

Det finns bara 2 sorters bra musik Rock & Roll!
Caddy Mk1 Turbodiesel Projektet
Passat Pendlarprojektet
Kx5
23 september 2015 · 1 277 Inlägg

klart:) såg att du fick tag på borbet fälgarna billigt:O tänkte fråga om du ville sälja de, men fick se att de var 4 bultat:P lite svårt åh passa min mk3:a

pellepervert
23 september 2015 · 490 Inlägg

B0sse skrev:
Nja händer inte allt för mycke tyvärr. Höll på att byta bort den mot en caddydiesel nu precis men då blev caddyn såld. Har lagt ut den på Facebook men verkar inte vara nån som är intresserad. All tid har gått åt till nya vinterbilen nu smile

ok ja jag såg av en ren slump på facebook att den va till salu efter att jag skrivit här. de va ja som fråga om du bara ville sälja motorn

Hatar mitt nick här men är för snål för å byta
------------------------------------------------------------------------------
bubbla med air ride http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=299383
B0sse MK1<3
23 september 2015 · 367 Inlägg

Jasså ja då är jag med! Köp hela bilen istället kan släppa den för 8 wink suget efter en till dieselcaddy är för stort så försöker få tag på en sån istället smile

Det finns bara 2 sorters bra musik Rock & Roll!
Caddy Mk1 Turbodiesel Projektet
Passat Pendlarprojektet
pellepervert
23 september 2015 · 490 Inlägg

B0sse skrev:
Jasså ja då är jag med! Köp hela bilen istället kan släppa den för 8 wink suget efter en till dieselcaddy är för stort så försöker få tag på en sån istället smile

jo de vore väl de enklaste. problemet är att jag inte har något behov av en golf tyvärr

Hatar mitt nick här men är för snål för å byta
------------------------------------------------------------------------------
bubbla med air ride http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=299383
B0sse MK1<3
28 oktober 2015 · 367 Inlägg

Tänkte göra en update om läget med bilen.
La ut bilen på blocket för jag behövde platsen till en polo jag köpt. Ingen verkade knappt intresserad av den vilket va tur för behåller och försöker fixa motorfästet och få den besiktad så den går 2 år till. Det ordnade sej med plats då jag hittat mer förvaringställen. I och med det höll jag på att byta bort den mot en passat -75a som va besiktad till 2017 men blev som tur va inget med det då passaten va sopslut. Kommer fortsätta stå still ett tag med den här dessvärre då jag köpt både en polo mk1 och en till caddy som ska fixas iordning innan smile

Det finns bara 2 sorters bra musik Rock & Roll!
Caddy Mk1 Turbodiesel Projektet
Passat Pendlarprojektet
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang