tv till bilen finns de att köpa ?

klimpan
4 juni 2007 · 2 600 Inlägg

hej jag skulle vilja ha en tv i bilen typ en lite skärm som man kan koppla upp till en antend eller något finns den någon sida som man kolla lite på vad som finns borde ju finnas så man kan sätta i en tv utan en massa krångel någon som vet något om det eller ha några bra sidor eller tips snälla hör av er ha det gött allihop smile

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
ptz0n
5 juni 2007 · 5 Inlägg

Vi kommer montera en 22" TFT datorskärm som primär skärm för film, datorsittande och TV-spel i folkabussen. Datorskärm är det billigaste alternativet för mindre skärmar (under 32"). De kräver dock konverter om du tillex vill använda component som input.

Projekt: Kleinbus
Volkswagen Kleinbus T2 "Kleinbus" (1975)
Doxie
5 juni 2007 · 9 Inlägg

http://www.natalie.se/product_info.php?products_id=394
Den har inbyggd TV tuner, som du även kan ansluta externa skärmar till.
Fråga mig inte om kvaliten, då det är en no name, ärligt så hoppas jag det
är skit kvalitet, då jag själv upptäckte den där efter att jag köpt en liknande från JVC
för 3 ggr så mycket  tongue

BMW 330D (2004)
Akka
5 juni 2007 · 1 174 Inlägg

en liten sak, typ 50% av sverige har väl digitalt nu? då måste man väl ha en box lr sattelit? yikes

Så då måste man ju ha en satelit antenn å det borde fasen inte vara det billigaste å snyggaste att ha på taket tongue

Herr_Talladega V.I.P
5 juni 2007 · 286 Inlägg

http://www.blocket.se/vi/10173902.htm?ca=9_s

Digitalmottagare med antenn och 4 videoutgångar.

haxer Proljece?
5 juni 2007 · 1 464 Inlägg

Känns lönt att ha tv i bilen när ska föraren kolla?

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Herr_Talladega V.I.P
5 juni 2007 · 286 Inlägg

Finna oftast 4 platser till i bilen... kan även tänka mig att det är lite ballfaktor.

haxer Proljece?
5 juni 2007 · 1 464 Inlägg

Ballfaktor det va nått nytt... vet inte men utställningsbilar kan jag tänka mej med stor lcd skärm och dator i men nee bilen är till för att åka runt i inte somna framför oprah smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
klimpan
5 juni 2007 · 2 600 Inlägg

tänkte mera när man ska köra lång me andra i bilen me och det kan ju bli lite långtråkit för andra. så tänkte jag tv i bilen skulle nog dom flesta uppskata smile men får se hur det blir (:

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang