Tjena! Jo nu är det såhär, jag har sökt hela dagen på internet efter någonstans där man kan hyra en bil. Allting är helt sjukt tråkigt, och det billigaste är en Nissan micra på Statoil för 2700 och känner inte o betala 2700 + soppa för en Nissan micra.
Söker och hyra en bil från den 26 feb - 6 mars nånstans i Stockholm alternativt Småland/skåne/Halland. Kan även ta andra ställen mellan Stockholm - Växjö.
Jag skiter i vad för bil. Bara så länge den kommer från A - B och har någorlunda körglädje. Pris enligt överenskommelse. Lämnar tillbaka bilen fulltankad och nytvättad om man vill det.
Har ni någon som ni vet hyr ut bilen privat eller gör ni det själva? Vänligen skriv här i tråden.
Precis. Dom enda som funkar för han är Statoil eller OKQ8 med överpriser och inte så värst roliga bilar. Så som jag sa,finns det någon så hyr han gärna.
Ja givetvis kan man köpa en bil o sen sälja den efter ett tag. Men hur blir det med skatt osv? Eftersom han pendlar varje månad till den staden kommer han behöva ställa av den o ställa på den. Betalar man skatt varje gång man ställer på den eller hur funkar det?
Senast redigerat av Mattezhackblip (8 februari 2016)
Är nog ingen här som hyr ut sin bil till en 18 åring som vill ha en körglad bil. Räkna isf med en tämligen hög deposition. Köp ett billigt lik som någon föreslog och sälj vad som är kvar av den efteråt.
Är nog ingen här som hyr ut sin bil till en 18 åring som vill ha en körglad bil. Räkna isf med en tämligen hög deposition. Köp ett billigt lik som någon föreslog och sälj vad som är kvar av den efteråt.
Lycka till.
Fick fortfarande inte svar på min fråga angående skatt om du kollar lite upp
Lycka till.
Fick fortfarande inte svar på min fråga angående skatt om du kollar lite upp