5652
Sök

"Plus jorda" sidoblinkers. Hur??

60 Inlägg
9 juni 2007
Trådstartare
Hur funkar det? smile Jag vill att dom ska lysa hela tiden..
Men då blir det kommer dom vell å blinka i otakt med dom andra blinkers'en, eftersom dom kommer å slockna när dom brukade blinka. eller?? hmm
Hur kopplar jag?? Måste vell kunna sätta en vanlig strömbrytare också, så jag kan koppla ifrån det om jag vill..? För Bilprovningen och FarbrorBLÅ gillar vell inte det..?
Tacksam för svar och en bra kopplings instruktion! smile

Om NISMO står för Nissan Motorsports, betyder då HOMO Honda Motorsports?

Fri fart för ett fritt folk!
15 190 Inlägg
10 juni 2007
man tar helt enkelt bort jorden till lampan och kopplar den till tex positions ljusen
sedan när blinkersen får ström på båda blir det aut att den söker jord genom närmaste stället den känner jord och det är genom positions lampan
och då blir det till att blinka i otakt

ska du köra med strömbrytare bör du ha en ström brytare som har 3lägen eller en som jordar när den bryter

Kör fort så hinner inget hända...

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
10 juni 2007
lättast är väll att sätta dit en annan lampa som är mörkare än den som ska blinka

med lem
1 925 Inlägg
10 juni 2007
Growe skrev:
man tar helt enkelt bort jorden till lampan och kopplar den till tex positions ljusen
sedan när blinkersen får ström på båda blir det aut att den söker jord genom närmaste stället den känner jord och det är genom positions lampan
och då blir det till att blinka i otakt

ska du köra med strömbrytare bör du ha en ström brytare som har 3lägen eller en som jordar när den bryter

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

Sök