5686
Sök

Nivåsensor! Lite funderingar...

(none)
1 725 Inlägg
11 juni 2007
Trådstartare
Hej!

Är inne på att skaffa en nivåsensor till bilen. Kolla på denna länken:
http://www.mds.se/?artnr=dcgt7ls

Är det någonsom har en sådan här? Är den bra? Svår att koppla in /Hur kopplas den in`?

Tack på förhand!!

Mvh Jonas

--Lev i går som det vore i morgon--

(none)
1 725 Inlägg
11 juni 2007
Trådstartare
Lyfter tråden lite.. Någon? Eller är jag den ända som kommer ha en sådan här smile?

385 Inlägg
11 juni 2007
Låter som en smart liten pryl.. Undrar bara hur det går när det är stormväder ute tongue

SSS -12
3 217 Inlägg
11 juni 2007
Det är nog en hel del som har sådana, väldigt bra om man sitter på en uppsättning attraktiva fälgar...

Tyvärr så är billarm överskattat i förhållandevis till dagens reaktioner på det! Ingen reagerar om ett billarm går igång längre sad

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

385 Inlägg
11 juni 2007
Fuckface skrev:
Det är nog en hel del som har sådana, väldigt bra om man sitter på en uppsättning attraktiva fälgar...

Tyvärr så är billarm överskattat i förhållandevis till dagens reaktioner på det! Ingen reagerar om ett billarm går igång längre sad

Håller med dig där. Ingen reagerar. Men sen kan man ju fråga sig hur många som är villiga att hjälpa om någon står och ropar på hjälp också... Det är kyligt i Sverige. neutral

Larm är dock bra om man kan höra bilen själv.

(none)
1 725 Inlägg
11 juni 2007
Trådstartare
Sant de. Men ska inskaffas. då  man Nu har ett larm redan, kan man lika gärna förstärka det med detta. Det finns i alla fall en procentenhet som gör att brottslingarna blir störda.

En okey peng för larmet också.

Det där med oväder och skit har jag redan problem med. Ialla fall då det haglar kraftigt. Så vaknar man i bland mitt i natten då larmet gått i gång..hehe.. big_smile
Senast redigerat av Braather (11 juni 2007)

Sök