2950
Sök

Fotoplatser (stockholm)?

Knegare
302 Inlägg
11 juni 2007
Trådstartare
Har en fotograf som ska plåta vagnen ikväll och jag undrar om ni har förslag på platser runt om stockholm, gärna norrort eller innerstan?

Poon
Love the sound...

1 174 Inlägg
11 juni 2007
Hums nja men i v-ort (hässelby) finns det ju endel, hässelbystrand, lövsta badet, riddersvik ^^

196 Inlägg
11 juni 2007
Om du vill ha natur så skulle jag kunna rekomendera vallentuna, Typ vallentuna flygfält eller om du åker ännu längre ut mot lindholmen och så..
Sen kan du ju alltid använda kontrast fotografering då du fotar en skit snygg bil runt om massa mindre snygga eller att du fotar den inne i stan där den kanske inte alls skulle passa in och derför står ut.

One life, Live it!

Knegare
302 Inlägg
11 juni 2007
Trådstartare
Vallentuna är ju inte helt fel. Jag bor i Täby och fotografen kommer från Väsby tror jag...

Poon
Love the sound...

196 Inlägg
11 juni 2007
Nice wink man kanske kan smyga in min "skrutt" Golf på ett hörn ifall du skulle vilja ha en kontrast bild. Innan den blir sönder stylad. Eller bara för att styla lixom. Haha xD
Så kan jag ta med egna kameran så skulle ju jag kunna dra iväg lite svartvita analoga kort du skulle kunna få. Och jag får lite fler merit bilder big_smile Fast det är ju upp till både dig och fotografen förståss.
Bor ju själv i vallentuna, kragsta.

One life, Live it!

Knegare
302 Inlägg
11 juni 2007
Trådstartare
Tau skrev:
Nice wink man kanske kan smyga in min "skrutt" Golf på ett hörn ifall du skulle vilja ha en kontrast bild. Innan den blir sönder stylad. Eller bara för att styla lixom. Haha xD
Så kan jag ta med egna kameran så skulle ju jag kunna dra iväg lite svartvita analoga kort du skulle kunna få. Och jag får lite fler merit bilder big_smile Fast det är ju upp till både dig och fotografen förståss.
Bor ju själv i vallentuna, kragsta.

Kan plåta nån gång tillsammans men idag blir det singelbilder bara.
Men en annan gång, javisst! smile

Poon
Love the sound...

196 Inlägg
11 juni 2007
Hehe lugnt smile
Drar med min polares camaro den gången också wink

One life, Live it!

271 Inlägg
11 juni 2007
Hammarby sjöstad är jävligt fint! nästan allt är nybyggt där. Sen har du ju Hammarbacken om du vill få med hela stockholm i bakgrunden;)

Knegare
302 Inlägg
11 juni 2007
Trådstartare
Hammarbysjöstad har jag haft i åtanke...
Nån som vet var den där tunneln ligger som alla fotar i?

Poon
Love the sound...

* Voff voff *
11 136 Inlägg
11 juni 2007
Uppe på Haga-toppen är det riktigt riktigt fin utsikt:

http://www.mrandersson.se/sidor/bradhis … norra4.JPG

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

Sök