2927
Sök

bilder: saab 9000 audio edition :)

med lem
1 925 Inlägg
10 juni 2007
Trådstartare
lagt upp lite bilder på mitt ljud nu på sidan ! lägg gärna en kommentar och röst ! smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
10 juni 2007
Röstfiske kallas de här va? tongue

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

med lem
1 925 Inlägg
10 juni 2007
Trådstartare
haha, får väl skippa rösterna då smile  men en kommentar kan ju vara trevligt smile

Saab raggare : )
887 Inlägg
11 juni 2007
Sjukt feta basar, men.. kommentar ? då får jag väl säga.. pappa betalar?

Gör nått snyggt, snygg installation, så det ser ut som de passar i bilen..
Alla kan väl köpa feta grejjer och lägga dom i bagaget ?.. eller ville du bara styla med att du hade cash? smile

Ta inte illa upp, men du ville ha en kommentar   ; )

Turbo.. Because Im worth it :)

2 122 Inlägg
11 juni 2007
ett varv runt stan sen är du utan strööm wink

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

410 Inlägg
11 juni 2007
ser så jävla massivt ut ! big_smile hoppas det spelar lika bra! gör en snygg instalation sen så är det 5p direkt! big_smile

Copyright @ Rybbs Production

med lem
1 925 Inlägg
11 juni 2007
Trådstartare
zwich skrev:

Alla kan väl köpa feta grejjer och lägga dom i bagaget ?.. eller ville du bara styla med att du hade cash? smile

kan ju börja med att säga att pappa inte betalat en enda krona, DOCK frågade jag men han skrattade åt mig o sa att jag var dum i huvvet:P har jobbat varje helg o tjänat ihop till dom själv.. sen ..vissa folk lägger ju pengar på att styla bilen, jag har inte köpt en enda styling pryl till min,,lagt alla pengar på ljudet då det är det som intresserar mig mest, ( ska ju tävla såå )  tyvärr har man inte så mycket cash som folk tror...har ju knapp råd med frulle i plugget så snål har man blitt ! smile men tack för kommentaren ! smile

Kirre skrev:
ett varv runt stan sen är du utan strööm wink

i fredags var jag inne i stan o spelade hela kvällen ! startade bilen då och då bara smile problemfritt ! smile

hanomag skrev:
ser så jävla massivt ut ! big_smile hoppas det spelar lika bra! gör en snygg instalation sen så är det 5p direkt! big_smile

tackar tackar ! det spelar nog bättre än det ser ut smile ska byggas om totalt efter den 30e smile denna lådan är bara provisorisk för att spela in basarna o till tävlingen den 30e smile tack för kommentaren smile

Saab raggare : )
887 Inlägg
12 juni 2007
zwich skrev:

kan ju börja med att säga att pappa inte betalat en enda krona, DOCK frågade jag men han skrattade åt mig o sa att jag var dum i huvvet:P har jobbat varje helg o tjänat ihop till dom själv.. sen ..vissa folk lägger ju pengar på att styla bilen, jag har inte köpt en enda styling pryl till min,,lagt alla pengar på ljudet då det är det som intresserar mig mest, ( ska ju tävla såå )  tyvärr har man inte så mycket cash som folk tror...har ju knapp råd med frulle i plugget så snål har man blitt ! smile men tack för kommentaren ! smile

Du missa min poäng, att jag tycker en ljudinstallation ska vara snygg OCH låta bra såklart.
Men du skrev att du ville ha kommentarer på ljudbygget, men du visa mer att du hade feta grejjer

Edit: FAN.. du skrev ljud i bilen.. fan fan sad
Senast redigerat av zwich (12 juni 2007)

Turbo.. Because Im worth it :)

Sök