5817
Sök

tråkigt tråkigt..

38 Inlägg
16 juni 2007
Trådstartare
Körde på 11:an igår mot staffanstorp mellan hornbach och avfarten till noranå ligger där playwood skivor i storlek ca 1x1 meter kan tänkas.har en bil framför mig, tänkte inte direkt på att den var playwood skivor som låg där. Bilen framför kör över 2 skivor när han kör över den 3:e så flyger den upp tar i fronten på min bil hela lampinsatsen på förarsidan går i sönder repar motorhuven samt framrutan.

Jag låg ca 2 bilängder bakom denna bil hade jag legat ½ billängd till efter hade skivan tagit rakt i framrutan..

Rent jävla idioti av folk som inte kan plocka upp saker dom tappar efter sig. Detta kostar mig nu 3000kr i självrisk och jag kan inte använda bilen för man får ju inte köra med en trasig lampa det är ju böter på det.

Öh, barlös.
300 Inlägg
16 juni 2007
Jävligt illa.

407 Inlägg
16 juni 2007
Surt förstår jag men du kanske borde tänka på att hälla lite bättre avstånd i fortsättningen? Två billängder är inte vidare mycket.....

Själv fullkomligt HATAR jag folk som ligger och sniffar en i röven eftersom de lär orsaka mig en go nackskada om jag skulle bli tvungen att bromsa in kraftigt. Händer ofta när man kommer ikapp till exempel en lastbil där det är växelvis trafik. Varför i helvete kan folk inte hålla avstånd mellan bilarna, hur svårt är det? Ursäkta mig tompiz att du får ta del av min ilska nu när du har fått betala 3 lök i onödan men din tråd passade bra för att få ut min aggression.

Kettunen
16 juni 2007
3 sekunders regeln...

Jäkligt synd att folk ska kasta skit på vägarna!

Byfåne
368 Inlägg
16 juni 2007
Kettunen skrev:
3 sekunders regeln...

Jäkligt synd att folk ska kasta skit på vägarna!

Ligger det mindre än 3 sekunder på golvet är det lungt att äta det?? big_smile

302 Inlägg
16 juni 2007
Vallås Locos skrev:
Surt förstår jag men du kanske borde tänka på att hälla lite bättre avstånd i fortsättningen? Två billängder är inte vidare mycket.....

Själv fullkomligt HATAR jag folk som ligger och sniffar en i röven eftersom de lär orsaka mig en go nackskada om jag skulle bli tvungen att bromsa in kraftigt. Händer ofta när man kommer ikapp till exempel en lastbil där det är växelvis trafik. Varför i helvete kan folk inte hålla avstånd mellan bilarna, hur svårt är det? Ursäkta mig tompiz att du får ta del av min ilska nu när du har fått betala 3 lök i onödan men din tråd passade bra för att få ut min aggression.

håller me där blir fullkomligt vansinnig om nån ligger nära som fan .fattar inte varför de gör så idioter mad

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.

Sök