Söker någon som kan lacka om min bil

RoadsterBubbla
10 maj 2017 · 2 Inlägg

Har en bubbla cab roadster från 1968 som jag vill lacka om. Utmaningen är att jag Bor på Värmdö och samtliga 10 firmor i närheten säger att det inte är uppdrag för dem då de i första hand jobbar med försäkringsskador och är fullt belagda med arbete lång tid framöver...

Jag söker därför någon "duktig lackare" (helst Nacka/Värmdö-området) som kan slipa och lacka om min fina bubbla. Den är metalllic grön idag men vill ha den i en orginallack.

Tar väldigt, väldigt gärna emot tips eller förslag om någon här vill ha jobb...

Jag vill INTE göra arbetet själv utan vill ha en riktigt seriös och fin omlackering. Ref krävs.

Med vänlig hälsning, Martin
https://www1.garaget.org/gallery/images/224/223804/223804-6f3affe7633af6e13a14530467a4809a.jpg

Senast redigerat av RoadsterBubbla (10 maj 2017)

jaka54
11 maj 2017 · 5 731 Inlägg

Hej
Tillbergs billackering i Bollstanäs, Upplands Väsby.Bättre får man leta länge efter!

RoadsterBubbla
11 maj 2017 · 2 Inlägg

jaka54 skrev:
Hej
Tillbergs billackering i Bollstanäs, Upplands Väsby.Bättre får man leta länge efter!

Stort tack för tipset, skall genast kontakta dem.

Med vänlig hälsning, Martin

skön
29 juni 2017 · 89 Inlägg

Hade samma bekymmer när jag skulle hitta någon som ville lägga topplagret på min (hade gjort allt underbete själv), självklart så förväntade jag mig att lackerarna skulle behöva göra lite korrigeringar med tanke på att jag är en glad amatör. Det slutade med att jag la lacken själv.

Fråga i Vagis forumet på Facebook, var några där som kände till duktiga lackerare i Stockholmstrakten.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang