Här kommer lite bilder från BlackRace i Viared, racet kom igång sent och det var rätt lite bilar som körde pga av det dåliga vädret. Här kommer de bästa bilderna, valde att inte lägga upp de andra då jag var lite skakig på hand idag efter en lång dag på jobbet..
Kom ihåg! Jag äger rätten till bilderna och ni frågar mig först ifall ni vill använda bilderna.
Men lägg ett PM till mig när du fått på det som saknas på bilen
Och du... Akta kopplingen! du behöver nog en kraftigare om du ska köra så! fastOne.se har grejer ifall du behöver!
Mvh Jonni
Oki...Pm.ar dig om detta då. Tycker du jag skall köpa en bättre koppling?
Det skall ju komma på frontmonterd Ic snart och 3" hela vägen. Då kanske man skall byte koppling också. För min koppling är rätt ny. Fast det är ju standard kopplingen då.
Men lägg ett PM till mig när du fått på det som saknas på bilen
Och du... Akta kopplingen! du behöver nog en kraftigare om du ska köra så! fastOne.se har grejer ifall du behöver!
Mvh Jonni
Oki...Pm.ar dig om detta då. Tycker du jag skall köpa en bättre koppling?
Det skall ju komma på frontmonterd Ic snart och 3" hela vägen. Då kanske man skall byte koppling också. För min koppling är rätt ny. Fast det är ju standard kopplingen då.
Jag tycker absolut det om du skall köra många 201m/402m-lopp Den du har nu lär inte hålla länge om du ska göra såna starter
Finfina bilder! Kul att se att det finns fler motorintresserade fotografer i Boråsområdet! Förresten, var det du som stod och fotade med stativ och hela köret på högersidan?
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Finfina bilder! Kul att se att det finns fler motorintresserade fotografer i Boråsområdet! Förresten, var det du som stod och fotade med stativ och hela köret på högersidan?
Det va jag som stog med stativet är oxå från göteborg men det e ju inge resvägar precis
Det va jag som stog med stativet är oxå från göteborg men det e ju inge resvägar precis
Haha, jo, jag förstod detta, var sugen på att se dem, men du slängde ju upp dem strax efter så det var ju finfint!
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)