3618
Sök

Skönaste kommentaren här på Garaget.org

3 627 Inlägg
21 juni 2007
ccx handlar det om.. fast det är ett sidospår som inte hör hit tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

SSS -12
3 217 Inlägg
21 juni 2007
ToXtreme skrev:
ccx handlar det om.. fast det är ett sidospår som inte hör hit tongue

Okej, är det inte han som ville få alla att tro att han ägde en Koeningsegg? tongue

Åker till topic nu!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Volvoskadad
6 017 Inlägg
21 juni 2007
Kettunen skrev:
Lindberg88 för 3 veckor sedan (#59)

ser ut som en 240 med neonet tongue

haha den var bra big_smile

Jonas

´76
82 Inlägg
21 juni 2007
M1cha skrev:
Aerodynamik skrev:
Synd att "ccx" är avstängd. Att läsa hans kommentarer var riktigt roligt big_smile

Han frågade t.ex. om man behövde lastbilskort till Hummer H2. lol

Hum. Vet inte direkt hur du menar men man behöver lätt lasbilskörkort för att få köra en Hummer H2 lagligt. Därför man inte åker runt i pappas hummer så mycket... Blir ju olovlig körning. :Z

Lätt lastbilskörkort?

Hmm då dår jag alltså inte köra mina Caddys på B-kort för dom är ju lätta lastbilar.....

NissanMotorsport
21 juni 2007
_Glenne_ skrev:
brelasten skrev:
SupraDupraFly skrev:
Mina skönaste kommentarer ja fått är väl dom här..

Saab Raggarn för 2 veckor sedan (#152)
Ja är ingen volvo fantast, jag rent ut hatar allt med volvo, men din volvo var faktis snygg

Audifantast för 9 månader sedan (#93)
  tror ärligt att det e den snyggaste 740 jag sett inte alls bonnig som alla andra riktigt grym faktist... du har verkligen lyckats med utseendet smile

TFkarlsson (Från Enköping) för 20 timmar sedan (#187)
Varför ska du sälja den? Du har ju sveriges ända snygga volvo 740? ;o

KlintA för 19 timmar sedan (#201)
För att vara en 740, var den sjukt fräsch! (Tycker INTE om 740 ska du veta!) Men den va grymmt fin! Du får en 5:a!

vet inte, men ja tkr det inte var några ovanliga komentarer, mest skryt över att du har fått några?

ska man skryta om att man fått kommentare så har jag fått 358 kommentarer på min bil och dom flesta är positiva wink haha nä skämt & sido.. men har inte fått nåra ovanliga förutom en som frågade om jag hade dubbla insug (dubbla spjällhus på 2,9an) smile

Undrar vem ni tycker har skrivit den bästa, skönaste, coolaste kommentaren om en bil här på Garaget?

Vanligtvis skriver ju folk snygg! fin! os.v men en lite mer längre kommentar som är riktigt skön o läsa som får en o rysa i kroppen är ju aldrig fel. Speciellt när det gäller ens egen bil

Läs om vad tråden egentligen handlar om..

Administratör
11 967 Inlägg
21 juni 2007
Håll er till ämnet.

Tråd rensad på off topic-inlägg.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök