Mobbat o köra moppe i 20års ålder?

Sushikocken Sleeper
24 juni 2007 · 3 084 Inlägg

Fast om det är en ekonomifråga så blir det nog billigare att ta MC kort. försäkring på en ny "cross" eu moppe är ju jävligt mycket dyrare på än mc brorsan betalade 4000 någonting.

Senast redigerat av Sushikocken (24 juni 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
eXXoritas
24 juni 2007 ·

jag betalar 2500 kr år hel försäkring på min eu moed iaf.. smile tycker inte jag e alls farligt.

Datsuntok Datsunfrälst
24 juni 2007 · 65 Inlägg

Ska jag åka moped ska ja fan åka zündapp..cool nä säg va ni vill men en eu-moppe av vespa modell tycker iaf jag ser grymt löjlig ut.. Dock får väl andra åka på dom bäst dom vill! (så länge dom inte far förbi här förstås för ja tål fan inte ljudet..)
"nä du är löjlig", "jävla fjant" är kommentarer jag räknar med nu så bring it on..wink

Stefan Varberg Supraman
24 juni 2007 · 2 300 Inlägg

Hade gärna haft en moppe igen.
Gött på sommarn när man bara ska åka till sjön och ta ett dopp.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
Kettunen
24 juni 2007 ·

Precis. Hade gärna oxå haft en moppe när det gäller små svängar & bada o sånt. Blir dyrt att " Bara åka till affären "  hela tiden.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang