Uppdatering Vart på Biltema idag o köpte ett nytt flexrör, då den gamla var totalt sopslut... Så nu äre tätt o fint, men brötar dock väldigt dåligt... Testade även en 850 turbo fälg som jag hade liggandes, men passade inte så jättebra.
Uppdatering Vart o köpte lite små grejer te biln. Skulle åka till en gubbe mitt ute i ingenstans o köpa ett vänster framok, han hade hade en massa delar te 240 o ville inte sälja små saker löst... Så fick betala 2000kr för en massa skit när jag bara hade användning för framoket, men de var "ny" renoverat så nått bra vare iaf Nya slangar samt ett liten gummi packning fick inhandla då dom gamla var totalt sopslut, så nu läcker den varken olja elr glykol En liten snabb underredsbehandlig är aldrig fel Så på Lördag kl 08:20 äre dags för Besiktning, undra hur många 2:or de blir
Blir nog o sälja vidare den Jag känner mig nöjd med de jag gjort, målet var att få ut den på vägarna igen o frächa upp den lite, vilket jag lyckats med :)Ska gå All in på de nya projekt så lite pengar behövs
Dax för en sista Uppdatering Bytte bort 245 mot en 244 från -79 av en kompis, så kommer antagligen ut ett litet projekt om denna när de e dax. Har en liten tanke på o skicka i en b230fk o kränga runt biln runt ett träd i vinter men får se hur de slutar