3774
Sök

Någon som vet ett ställe/person i Skaraborg som lackar billigt?

Sänk bensinskatten!
182 Inlägg
1 juli 2007
Trådstartare
Ska sätta på ett kjolpaket inom en snar framtid. Och behöver veta någonstans där man kan lacka bilen då. Gärna inom Skaraborg med omnejd.
Vad kan det kosta att lacka kjolpaket, vinge och lister på en v40?
/MatteR
Senast redigerat av MatteR (1 juli 2007)

/MatteR

Bilplåtslagare
160 Inlägg
1 juli 2007
jobbar själv på Tibro Billackering (hört att det är himla bra wink ) det finns ju lite att välja på.. skövde billackering, autolack i skultorp, bilskadecenter mariestad.. det är ju bara ringa runt och höra vilka som är billigast.. sen om det är billigast som gör bäst jobb vet man ju inte förrens det är klart. pris vågar jag inte svara på.. det är nog lättare att du ringer eller knallar in någonstans

Hellre frisk och rik än sjuk och fattig!
träffansvarig och styrelse medlem på
www.draminbil.nu

Sänk bensinskatten!
182 Inlägg
1 juli 2007
Trådstartare
Okej. Får kolla det. Men vore ju inte fel att få någon som kan tänka sig att göra det svart.
Sugen på det kanske?smile

/MatteR

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
1 juli 2007
Mariestads billackering är ju duktiga. Du kanske vet vem Timmy är? Han jobbar väl där nu tror jag. Umgicks ju liksom med hans pappa och farbror en gång i tiden, när Timmy var en liten parvel som mest var i sandlådan. Men någon påstod att han visst var stor nu och hade bil och var billackerare... wink *tiden går*
Å andra sidan säger de att bebisar från 1991 får övningsköra med bilar på allmän väg, så... Det är nog bara jag som är gammal och har lite svårt att förstå att sandlådebarn blivit stora och KAN saker! smile
Vet dock inte om de gör några svartjobb.

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

ICA-nisse
143 Inlägg
1 juli 2007
Får slå ett slag för Tibro billackering jag med. Tycker dom har legat väldigt bra i pris för dom grejor som jag lackat där, och framför allt så har det varit riktigt bra gjort!

Sänk bensinskatten!
182 Inlägg
1 juli 2007
Trådstartare
Okej. Får ringa till lite ställen när jag har beställt paketet.
Men om man lackar lister och dyligt plockar stället där man lackar av dessa delar eller sitter dem kvar på bilen och maskerar runt om? Ska jag sätta på paketet innan lackering eller underlättar det om lackas bredvid?
/MatteR

/MatteR

Sök