Precis kommit hem. Har haft skitkul Tycker själva träffen blev riktigt lyckad trots lite dålig uppslutning på fredagen och söndagen men för att vara första gången i sverige så tycker jag det var grymt! Finfint väder förutom lite skvätt på lördagsmorgon men den tiden spenderades ändå i tältet
Här kommer det lite bilder från helgens bravader, resten hittas som vanligt i bildgalleriet hos teamWCR på adressen www.teamwcr.se.
En riktig hårig corvette som ser sååå grym ut. Helt klart en av mina favoriter på träffen. Efter en längre burnout så började det tyvär brinna under skuffen men "shit happens", om ni inte var där så fortsätt och kika så fattar ni uttrycket
Som vanligt på gatebil så fanns där en större mängd riktigt snabba audis med ljud som ett stridsplan
Resterna av mat för 170sek.. tog hårt i plånboken denna helgen.. pust haha
Fortsättningen på corvettens brandhistoria, därav uttrycket shit happens.
Var dåligt med tjejer på träffen men för er som kikat så här långt bara för att se det så kommer här ett litet smakprov iaf
Riktigt coolt åk som chauffören gled runt i på campingen
Resten av bilderna hittar ni som sagt i bildgalleriet på www.teamwcr.se
Avslutar med ett foto på två sjysta rumpor från utställningen en kväll när den var "stängd" för allmänheten
Häftigt! Då var det bland annat din bil jag fotade idag. Besökte Mantorp idag. Kändes som om det var slutfasen, för det var inte så mycket folk som jag (vi), hade trott. Men de som körde på banan fick iaf. valuta för pengarna/tiden, då de fick köra en hel del. Sugen på att köra själv nu bara.. hehe
Häftigt! Då var det bland annat din bil jag fotade idag. Besökte Mantorp idag. Kändes som om det var slutfasen, för det var inte så mycket folk som jag (vi), hade trott. Men de som körde på banan fick iaf. valuta för pengarna/tiden, då de fick köra en hel del. Sugen på att köra själv nu bara.. hehe
Kul , kan man få se dom bilderna nån stans? Är inte så ofta den kommer med på bild, syns ju inte direkt så mycket som många andra bilar på utställningarna och låter gör den bara när man har igång motorn
Nej det var mest folk på lördagen, lite ironiskt med tanke på att det var då vädret var som sämst men antar att det blir mer folk nästa gång om det blir nån mer gång vill säga, vilket vi får hoppas
Haha, ja precis det suget hade jag också. Jag hade egentligen tänkt ta ut min bil på banan men när jag kom dit upptäckte jag oljeläckage från diffen så då struntade jag i det, har bytt diff en gång och vill inte göra det igen