Hmm..åker oxå Clio fast 04,a.. skäms som fan- men va gör man. Letar efter en liten Jappsare ...men ingen säljer sina pärlor.- Så skrutten får rulla tills ja hittar en bil. Angående ljud så slängde ja ut orginalet o kopplade in min Sony på bilens orginalhögtalare. Låter hyfsat iallafall- att lägga i slutsteg o hatthylla med riktiga högtalare finns inte på kartan..på en bil man bara vill slippa. mvh/husse
En renault Clio !! , samma årmodell som min, ni måste lägga upp bilder på eran ögonsten
Haha, jofan, gillar den ändå. Införskaffade den igår faktiskt. Gått 12.000 kamrem bytt nyligen, skattad och besiktigad, 3 ägare och senaste ägaren är en gammal tant som haft den i 15år. Riktigt fin, fick ge 11.500kr. Ändå bra eller?
Hmm..åker oxå Clio fast 04,a.. skäms som fan- men va gör man. Letar efter en liten Jappsare ...men ingen säljer sina pärlor.- Så skrutten får rulla tills ja hittar en bil. Angående ljud så slängde ja ut orginalet o kopplade in min Sony på bilens orginalhögtalare. Låter hyfsat iallafall- att lägga i slutsteg o hatthylla med riktiga högtalare finns inte på kartan..på en bil man bara vill slippa. mvh/husse
Man får bära bilen, istället för att låta bilen bära dig . Tycker ändå den är helt ok och hoppas den kommer rulla fint .
Vilken Sony använder du exakt? Vart köpte du den?
Ja, några slutsteg och värsting ljud blir de nog inte haha, så kommer ljudet bli mer värd än bilen haha
Skattebefriad om 10 år och minimalt värderas, en Renault går sönder ibland men går oftast att laga, den modellen som kom runt 01 dvs. fas 2 är kanske inte världens vackraste
Skattebefriad om 10 år och minimalt värderas, en Renault går sönder ibland men går oftast att laga, den modellen som kom runt 01 dvs. fas 2 är kanske inte världens vackraste
Sedärja, då lärde man sig något nytt .
Bilen kommer endast vara i vår ägo tills juli nästa år då vi flyttar tillbaka till Bangkok, Thailand .
Så jag hoppas den kommer vara smärtfri tills dess.
Sedärja, då lärde man sig något nytt .
Bilen kommer endast vara i vår ägo tills juli nästa år då vi flyttar tillbaka till Bangkok, Thailand .
Så jag hoppas den kommer vara smärtfri tills dess.
Inte för att vara sån nu, men uppdatera oss när problemen kommer