3781
Sök

KörFörbud idag! snabba uppskattas..

208 Inlägg
4 juli 2007
Trådstartare
Tjenare nu är det så att jag får körförbud på min golf idag och jag måste in och visa upp den.. hade helt glömt bort att det var idag..

är bara en sak jag vill veta och det är om man kan tjuvlaga en styrled på något snabbt sätt? har en ny hemma men hinner troligast inte byta..

Bilen i fråga är en golf 1a om det intresserar någon smile

Snabba svar önskas!!

Tack på förhand..

Mds är inte skit! Volvo är inte skit! Vad som är skit är sånt man inte pratar om :)

905 Inlägg
4 juli 2007
AffeBoyen skrev:
Tjenare nu är det så att jag får körförbud på min golf idag och jag måste in och visa upp den.. hade helt glömt bort att det var idag..

är bara en sak jag vill veta och det är om man kan tjuvlaga en styrled på något snabbt sätt? har en ny hemma men hinner troligast inte byta..

Snabba svar önskas!!

Tack på förhand..

far och visa upp den då får du väl en måand till på dig att fixa felet men dock blir de tjuh körförbud men du behöver inte göra om hela besiktningen. byta styrled på en golf 1 kna väl inte ta så många timmar?

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
4 juli 2007
ta å lägg dig under den å byt leden så får du igenom den smile om du inte orkar/hinner så e d bara å åka in å göra kontrollbesiktningen så ska du nog få en månad till, iaf en vecka.. så e d bara å åka in å visa upp dne när du bytt dne igen!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

208 Inlägg
4 juli 2007
Trådstartare
loffe007 skrev:
AffeBoyen skrev:

Snabba svar önskas!!

Tack på förhand..

far och visa upp den då får du väl en måand till på dig att fixa felet men dock blir de tjuh körförbud men du behöver inte göra om hela besiktningen. byta styrled på en golf 1 kna väl inte ta så många timmar?

Har haft besiktning för en månad sedan och fick anmärkning på styrleden.. och denna månad har bara rullat iväg och jag har inte hunnit fixa felet.. vet att det är mitt eget fel att jag inte tagit tag i saken tidigare..

Ne inte svårt att byta men jag har inte tid med det idag.. men men man får väll prova åka dit med nya styr leden i handen och säga att jag inte hunnit byta..

Mds är inte skit! Volvo är inte skit! Vad som är skit är sånt man inte pratar om :)

Sök