Chromade skärmkanter (Vad är det för nytt mode?)

CrilleD
3 juli 2007 · 831 Inlägg

Är det jag som inte lagt märke till det tidigare eller är det någon ny trend som flödar där ute? Ser ganska ofta bilar som har chromade skärmkanter, både på nya som gamla. Vad finner dom för poäng? För jag menar, det kan väl knappast vara i ett kosmetiskt syfte? Det ser ju nått anskrämligt ut! Hua!

Killr0y_swe - De är jag de.
3 juli 2007 · 354 Inlägg

Smaken är som baken

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1
Germax
3 juli 2007 · 12 086 Inlägg

Skärmkrom kallas det, ist för att laga rostiga skärmkanter.. har funnits i evigheter! Sitter ofta på gamla  volvo och merzor smile

Decibel
3 juli 2007 · 2 911 Inlägg

När jag köpte min BMW 750 satt de skärmkrom på den, såg riktigt riktigt illa ut, sen var den som ett kexpaket under också...

Akka
3 juli 2007 · 1 174 Inlägg

CrilleD skrev:
Är det jag som inte lagt märke till det tidigare eller är det någon ny trend som flödar där ute? Ser ganska ofta bilar som har chromade skärmkanter, både på nya som gamla. Vad finner dom för poäng? För jag menar, det kan väl knappast vara i ett kosmetiskt syfte? Det ser ju nått anskrämligt ut! Hua!

Tycker också det sder för jävliogt ut dock har jag sett några bilar som jag tycker det passar på smile

Armada
4 juli 2007 · 97 Inlägg

JapMax skrev:
Sitter ofta på gamla  volvo och merzor smile

Där slog du huvudet på spiken!! Oftast har dom dålig passform också så det ser ännu dummare ut!

skumtezz
4 juli 2007 · 306 Inlägg

håller med ( Killr0y_swe ) smaken är som baken

köp en beemer bli belåten se naturen ovanpå plåten:P
940R
4 juli 2007 · 1 567 Inlägg

Brukar vara ziegenare (stavning) och araber som gillar detta bling bling.. hmm

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang