5171
Sök

Vatten i viadukten

1 785 Inlägg
6 juli 2007
Trådstartare
Hej

Vad tycker ni om det här då? Någon som kan komma med lite värre vägbilder än dehär kanske? Ett exempel på hur det ser ut i norra delen av skåne

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=110978

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=110993

/Mvh dBJanoz
Senast redigerat av dbjanoz (6 juli 2007)

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

2 600 Inlägg
6 juli 2007
jadu ha ingen bild men kan säga att det va fullt me vatten på vissa vägar i karlskrona me.

gör som jag kör gubba racer=)

Move Your Mind
164 Inlägg
6 juli 2007
körde en runda idag och körde förbi en å här i närheten. Åkrarna runt om var rejält dränkta, får nog ta och plocka fram kameran imorgon och lägga upp några bilder, det var sjukt mycket vatten! tongue
Senast redigerat av herrsiba (6 juli 2007)

/Simon
-Fun is not a straight line
-"When once you have tested flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"

DFFL
9 020 Inlägg
7 juli 2007
Hälften av malmös gator är avstängda p.g.a. översvämning.
En buss har fastnat i segekarusellen.
Antagligen försökte han plöja igenom men kom typ halvvägs.
Igår så försökte en Taxi köra igenom vattnet vid viadukten från arlöv mot lomma och fastnade mitt i.

Fast jag hade skitskoj igår med lastbilen, körde i 40-50 igenom stora vattensamlingar.
(Ja, barnsligt som fan men jag älskar det big_smile)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 112 Inlägg
7 juli 2007
så bilder på aftonblade! helsjukt alltså! undrar när det skall sluta!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

DFFL
9 020 Inlägg
7 juli 2007
Widowmaker skrev:
så bilder på aftonblade! helsjukt alltså! undrar när det skall sluta!

Hörde på radion att solen ska börja titta fram nu.
Fast det lär vi väl märka imorgon ifall den gör tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök