3979
Sök

YouTube: Americas Most Hated Family!!!!

SR20 Spirit
335 Inlägg
8 juli 2007
Sushikocken skrev:
Nu ska vi inte bli hatiska här men hade dem kommit när jag begravde min son/dotter hade jag fan gått bersärkargång hade inte tvekat än om det kostat mig mitt liv.

Absolut! precis min mening..

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
8 juli 2007
Aerodynamik skrev:
decib3L skrev:
Aerodynamik skrev:

Jag tycker bara att det är ganska larvigt att folk verkligen tror på sånt där. Vet dem inte bättre eller vad?

Frågan är vad du har emot religion? "Sköt dig själv å skit i andra"

Jag har inget personligt mot dig. Men jag tycker det är dålig stil att sänka stämningen på forumet med att klanka ner på ALLA I HELA VÄRLDEN som tror på något.

Förlåt om du blev upprörd men jag tycker att religionen borde 'uppdateras' eller något.
Att tro på att det sitter en gubbe uppe bland molnen och styr världen m.m. är som att tro på tomten och påskharen. Men vill du tro på det så visst, jag har inget emot det.

-Mitt sista inlägg i denna tråden-

Enligt vilken religion sitter det en "gubbe bland molnen och styr världen"? Vill gärna läsa det ordagrannt där du hittat detta. Uppdatera religioner? samtliga är ju för bövelen ett par tusen år gamla.. inte direkt text-tvsidor som uppdateras!
OT: Det har blivit hysterisk lunar-varning på senare tid och man undrar var det kan komma ifrån...

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

Sleeper
3 084 Inlägg
8 juli 2007
VAFAN!! kollar på dokumentären och de våldgästar en svensk damsugarfabrik och har en skylt det står Sweden is fags...

tro vad hon använde för medel att hjärntvätta alla ungar med tvättex eller via? hmm
Senast redigerat av Sushikocken (8 juli 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Körv
3 535 Inlägg
8 juli 2007
Aerodynamik@

Det är okej, sålänge du förstår vad jag menar. Sen det här med att uppdatera religioner är väl lite svårt tongue

Dessutom betyder inte det jag sa att jag tror på Gud. Men jag respekterar dem som tror på det.

Sen att jag varit konfirmandledare i 4 år är en annan sak...
Senast redigerat av decib3L (8 juli 2007)

Truckdriving Man

Camel
8 juli 2007
Sushikocken skrev:
VAFAN!! kollar på dokumentären och de våldgästar en svensk damsugarfabrik och har en skylt det står Sweden is fags...

"Royal Whore"-skylten med Prinsessan Diana på är nog lite värre tycker jag...

2 751 Inlägg
8 juli 2007
Trådstartare

Who Djaa bless no man curse

Camel
8 juli 2007
Fan vilken idiotsida... Jag hade velat få tag på den jävla familjen...

119 Hk/Liter
246 Inlägg
8 juli 2007
Sushikocken skrev:
Nu ska vi inte bli hatiska här men hade dem kommit när jag begravde min son/dotter hade jag fan gått bersärkargång hade inte tvekat än om det kostat mig mitt liv.

Ingen tvekan om det!

Move your mind

FreddeK
8 juli 2007
äsch dom vill bara ha uppmärksamhet...inget att bli sur över...dom verkar ju hata alla...eller vill vi ska tro det iallafall! haha för mig är det bara ett stort skämt allting! inget jag blir upprörd över.

2 751 Inlägg
9 juli 2007
Trådstartare
hahha ja hade velat se han reportern säga att han är fag själv när han hade gjort färdig dokumentären..

Who Djaa bless no man curse

BMW Power
2 362 Inlägg
9 juli 2007
Aerodynamik skrev:
decib3L skrev:
Okej för att du inte tror på Gud. Men klanka inte ner på andra som gör det. Det är sånt som skapar krig.

Jag tycker bara att det är ganska larvigt att folk verkligen tror på sånt där. Vet dem inte bättre eller vad?

Visst jag tror inte på Gud för fem öre, och kommer nog aldrig börja tro på sådant, dock så respekterar jag människor som gör det, även om jag tycker det är så sjukt löjligt..

Så min hela teori på det hela är att, förr i tiden så var man tvungen och få människor att leva efter något, så inte hela jävla livet skulle kännas ganska så meningslöst, så dom fick folk att tro på saker och ting.. saker och ting som var värda och leva för dag ut och dag in för, och som sedan skulle resultera i att dom skulle komma till "himlen" och bli frälsta osv osv osv.. bla bla tongue haha

Själv kommer man väl till helvetet big_smile

BMW, bogsering med wire :/

blacken
9 juli 2007
Aerodynamik skrev:
blacken skrev:
Aerodynamik skrev:
Reportern var ju snygg big_smile

haha, men den där störda kärringen var ju cp. Vem ens tror på gud nuförtiden? HAHAHA

Typ, jag.

Seriöst? Tror du på att det sitter en skäggig gubbe däruppe och styr allt. haha, fri vilja.

Om det är en skäggig gubbe det vet jag inte. Men Gud finns där det är jag övertygad om. Det är den enda logiska förklaringen att jag lever idag.  Och vad är det för fel att tro på Gud? när det finns dom som tror på att livet uppstod av en slump. lika osannolikt att tro på det.

Fiat och Alfa Romeo mekaniker
285 Inlägg
9 juli 2007
Det är som många andra grundar hat på okunskap, om man kollar på den "hata sverige sidan" så står där att sverige har  mycket incest och sånnt skit. Jovisst vi är säkert inte bättre eller sämre än någon annan antar jag.

Och det där kärringen på filmen, hon har ju "väldigt många" anhängare så det ska man nog inte ta så himmla alvarligt, men sjukt är det i vilket fall!

Och till sist tro på gud eller inte? Alla får tro på vad de vill, gud/vättar/andar/sina föräldrar? Tro på vad som, bara ni inte tvingar andra att tro på det.

Mvh Dennis

375 Inlägg
9 juli 2007
Sjuka människor finns det gått om, för det mesta går det ju att bara skita i dom. Kan inte påstå att jag blir speciellt upprörd över deras åsikter om svenskar eller andra i världen. Men det dom gör på begravningarna gör att man faktiskt blir riktigt förbannad.

Att tro på gud eller inte, haha vilket löjligt tjafs det har blivigt här. Jag tror inte på gud, däremot tror jag att det finns nåt förutom det liv man lever nu. jag bryr mig inte om att andra tror på andra saker än jag. människor är olika så är det och så ska det vara. Det negativa är tyvär alla krig i världen som orsakts av religion.

Sök