4000
Sök

polisanmälan dan efter en fylla.

2 230 Inlägg
11 juli 2007
Trådstartare
Hej tänkte kolla om det är nån mer än jag som varit lika duktig:)

så här var det nu i helgen, jag å några polare var och festa ganska hårt sen åkte jag och en till hem på moped (fy på oss) sen decka den andra killen på bron:P och jag i sängen sen kommer izula(lr hur han nu stavar) och vill låna min moppe ja visst säger jag å visar hur han startar sen las jag mig igen(det att jag låna ut har jag inge minne av) så dan efter då jag skulle till jobbet var moppen borta å jag fatta inget alls.

så jag å polren gick på jobbet istället å jagh polis anmälde moppen då på kvällen i fyllan igen... sen då på måndag ringer izula och säger att han ska komm tillvaka med moppen, kan lova att jag blev brydd haha å alla andra med för den delen:P

ganska kul så hära efteråt:P

så kan det vara då det inte blev som det skulle

BamZe84
11 juli 2007
Haha Illa!

217 Inlägg
11 juli 2007
hehe.. gött jobbt big_smile

2 230 Inlägg
11 juli 2007
Trådstartare
jo han blev nog lite brydd han å som lånat den hehe.. å det var nog lite hemskt och åka hit med den det är väll typ 1-2mil för hadde polisen stoppa han så hadde det nog blivit lite pinsamt:P

2 230 Inlägg
11 juli 2007
Trådstartare
är det ingen metr som gjort nå? du kan ju ha gjort det nycktert med eller nå liknande... eller är det bara jaag som är sååå dycktig wink hahah

President över Brinkland
465 Inlägg
11 juli 2007
men hejja dig, jag har inte gjort så, men en kille polisanmälde sin egen bil som en av mina polare körde ifjol, och han som anmälde satt brevid. haha

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"

FreddeK
11 juli 2007
haha ja där ser man och så kan det gå=) men en sak: vad har du för dialekt?

2 230 Inlägg
11 juli 2007
Trådstartare
Freddeponken skrev:
haha ja där ser man och så kan det gå=) men en sak: vad har du för dialekt?

jaoo.. ja det är vää fala mål å lite sundsvalls mål... är från färila(ljusdal) men bodde i svall 3år under gymnasiet... dårå?

Mr: Mike
231 Inlägg
11 juli 2007
Haha...ibland kan man inte ha sten koll på allt! Hoppas det löste sig ivarjefall.

-=What we do in life, echoes in eternity=-
-=TACK TILL=-
-Philip "Wassen" -Lennart (Allt med bil och däck) -ECUmaster.se - Erland Cox (topplocksverkstan) - Leif (Leifs Billackering) - Jesper (abrmotorsport.se) - Gustav "Gurra" - Övriga grabbar i garaget

Sök