4259
Sök

bra Bil för 60 tusen!!

KelashiaN
10 juli 2007
Trådstartare
Tjena!
Ska sälja min Audi a3 imorgon, och ska köpa en annan bra bil. Vill att det ska vara riktigt bra drag i bilen och det ska vara fräsha bilar.
Vore riktigt snällt om ni kunde tipsa mig om en bra bil !
Mvh !!cool

499 Inlägg
10 juli 2007
Jag köpte min 850 Turbo -96 med 14000mil på mätaren för lite mindre än de pengarna du tänker lägga. Jag har nästan 300hk och problem med fästet på tvåan wink

/Fredrik

.......
2 655 Inlägg
10 juli 2007
Hellquist skrev:
Jag köpte min 850 Turbo -96 med 14000mil på mätaren för lite mindre än de pengarna du tänker lägga. Jag har nästan 300hk och problem med fästet på tvåan wink

/Fredrik

vet ingen just nu:P men problem me greppet på 2:an har ja me men knappt 200hk har jag tongue...

2 123 Inlägg
10 juli 2007
Finns några att välja på i den klassen.
Jag personligen hade valt en 200SX S14.
Finns även S13 man kan få billigt och då kan du trimma en del innan du når upp till din budget.
Finns ju även Celica GT-4 som har konstant 4wd och en 4cyl turbomotor på 208hk.
Får ju en impreza kombi för dom pengarna också.

7 120 Inlägg
10 juli 2007
Fredrik.Gustavsson skrev:
Finns även S13 man kan få billigt och då kan du trimma en del innan du når upp till din budget.
Senast redigerat av Aerodynamik (10 juli 2007)

★★★★★
455 Inlägg
10 juli 2007
golf vr6 syncro 1996-97 smile

499 Inlägg
10 juli 2007
beemern skrev:
Hellquist skrev:

/Fredrik

vet ingen just nu:P men problem me greppet på 2:an har ja me men knappt 200hk har jag tongue...

Ja, men då är det med dina vinterdäck på snö och kopplingssläpp? Jag kan gasa upp hjulspinn på tvåan på torr asfalt wink

Fredrik.Gustavsson skrev:

En Nissan 200SX -S14 hade jag köpt om jag hade hittat någon fin i den prisklassen, riktigt häftiga är de smile

/Fredrik

BMW Power
2 362 Inlägg
11 juli 2007
steifan skrev:
Nån fet Beemer då? BWM 540?

Helt rätt bil att äga om det är en manuell, dock så borde han tänka en extra gång innan han köper den.. Och antar att det snackas om en E34 såklart..

- Drar ganska rikligt med soppa om man gasar på, men det är de värt wink (Går att få ner den på 1.1/milen, Manuell)

- Försäkringen är direkt inte billig, beror iofs på lite vart man bor såklart.

Annars finns det då inga negativa delar med dom bilarna, försök att få tag på en som går fint i motorn och är fin i karossen så kommer man ha mycket roligt och inte behöva bekymra sig så mycket.. bara man har råd med soppan och försäkringen wink

BMW, bogsering med wire :/

perpelle
11 juli 2007
Trådstartare
Hellquist skrev:
beemern skrev:
Hellquist skrev:

/Fredrik

Ja, men då är det med dina vinterdäck på snö och kopplingssläpp? Jag kan gasa upp hjulspinn på tvåan på torr asfalt wink

/Fredrik

Å andra sidan så har du tråkdrift antar jag?
Släpper betydligt lättare då.

Sök