mina föreldrar separerat idag!

Blomsterberg plattsättare!
11 juli 2007 · 804 Inlägg

jag har tuvär fått det tråkiga beskedet att dom går skillda vägar i dag och min far flyttar från huset och det är han som har hjälpt mig med hela projektet med bilen hmm nu står ja har med en nerplockad bil och vet inte vad jag ska göra om jag ska göra iordning den som jag hade tänkt mig lr inte har tappat all inspiration just nu och jag har massa duktiga polare om det skulle krisa men vad ska man göra i den här situationen? =/

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se
beemern .......
11 juli 2007 · 2 655 Inlägg

fattar hur du känner, min farsa bor 83 mil härifrån och de e samma där, han som hjälpt mej me allt innan. men de e väl bara å bita ihop å göra de bästa av saken sad...

Maizer
11 juli 2007 ·

Bilen är väl inte det första jag skulle tänka på om jag var i den situationen..

Malmoe SSS -12
11 juli 2007 · 3 217 Inlägg

Kan han inte dyka över och hjälpa dig med bilen eller är det riktigt kris mellan dom?

I sånna fall kan väl din morsa hålla sig från garaget så att ni kan jobba ifred!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Blomsterberg plattsättare!
11 juli 2007 · 804 Inlägg

men det är ju tuvär så att han ska flytta dit han jobbar och han pendlar ju 10 mil så han kommer ju flytta 10 mil här ifrån sad

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se
Mäki Långsam Perfektionist
11 juli 2007 · 4 800 Inlägg

Ush du sad Kan ni inte ha en mekdag nån helg då och då? Så ni är tillsammans och skruvar, bara far och son liksom. Tror det hade vart bäst, då får du ju umgås med honom på "det vanliga stället" också.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Bostrom RS
11 juli 2007 · 886 Inlägg

Tråkigt att höra...hmm

Focus RS
Liman
11 juli 2007 · 81 Inlägg

Han ställer säkert upp och hjälper dig givetvis. Åtminstone passa på när inte mor din är hemma. Jag hade iaf gjort så. Om han bor i närheten dvs. Min mor flyttade till usa så då är det inte lika smidigt.

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 juli 2007 · 5 753 Inlägg

äh sluta deppa, tänk som mig när mina föräldrar skilde sig, hur kul skulle det vara om dom fortsatte bo ihop bara för att hålla ihop familjen och då skulle dom bara bråka och skälla på varandra, när jag tänkte så, så tyckte jag det var skönt på ett sätt smile dock så bor farsan bara 1.5 mil ifrån mig nu men endå smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
airflow Avstängd
11 juli 2007 · 653 Inlägg

behöver du kanske va för dej själv o fundera? isåfall är bilen det bästa du kan hålla på med då, då hinner man tänka igenom mkt kan ja lova min päron är med skillda

Jag har rätt i vad jag än säger.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang