Vad var det fortaste du körde när du övningskörde?

Nightmare89
17 mars 2012 · 939 Inlägg

140 på E4an

Kanelbullen
17 mars 2012 · 1 722 Inlägg

bara 170

Senast redigerat av Kanelbullen (18 mars 2012)

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Volvo XC70 (2015)
passos bappelsin
18 mars 2012 · 390 Inlägg

mätarn ut me min gamla 900 turbo -87 morsan skrek sat*n.. farsan kom och drog om och trodde inte jag vågade..
"OBS" kört länge innan detta hände...

Frizzox
18 mars 2012 · 528 Inlägg

dum som man va och uppvuxen i en väldigt fartglad familj, så körde jag väll 200-210 på motorvägen för att komma ikapp en kompis som sedan började tävla... dock slog vi av ganska snart...
jag är väldigt medveten om hur idiotiskt det var, kör betydligt lugnare idag ^^

det va med en chipad 9000 ^^

B3NZ
15 oktober 2023 · 1 Inlägg

Är 17 nu och tar körkort om någon månad. Det snabbaste jag kört under min övningskörnings period var 220, då jag körde med min mamma. Vi har direkt ingen sport bil men jag kände ändå för att trycka den till max, som tur fanns det inga poliser ute just då. Hade varit lite jobbigt ifall man blev tagen av polisen i 220 samtidigt som man är 17 år.

MrHyde
15 oktober 2023 · 654 Inlägg

B3NZ skrev:
Är 17 nu och tar körkort om någon månad. Det snabbaste jag kört under min övningskörnings period var 220, då jag körde med min mamma. Vi har direkt ingen sport bil men jag kände ändå för att trycka den till max, som tur fanns det inga poliser ute just då. Hade varit lite jobbigt ifall man blev tagen av polisen i 220 samtidigt som man är 17 år.

Väcker du liv i en 13 år gammal tråd bara för att skryta om nåt idiotiskt? "Tagen av polisen".. Du kanske ska lära dig tänka "om jag hade kört ihjäl nån" istället..

Live long, and prosper.
Growe Fri fart för ett fritt folk!
15 oktober 2023 · 13 744 Inlägg

B3NZ skrev:
Är 17 nu och tar körkort om någon månad. Det snabbaste jag kört under min övningskörnings period var 220, då jag körde med min mamma. Vi har direkt ingen sport bil men jag kände ändå för att trycka den till max, som tur fanns det inga poliser ute just då. Hade varit lite jobbigt ifall man blev tagen av polisen i 220 samtidigt som man är 17 år.

igentligen inte.. ansvaret är 200% handledarens.. som blir av med kortet direkt.. 

skulle min son gör så vid övningskörning skulle det vara slutkört..   även om jag själv gillar att köra fort är det noll tolerans för lek under övningskörning.    sen skulle det inte vara skoj att bli av medkörkortet för att en korkad unge kör för fort.. varje månad man är utan kort så förlorar man ju rätt mycket pengar.

vid 70 över var det 5månader utan körkort..  det svider rätt bra i plånboken

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Jesper328
15 oktober 2023 · 2 372 Inlägg

B3NZ skrev:
Är 17 nu och tar körkort om någon månad. Det snabbaste jag kört under min övningskörnings period var 220, då jag körde med min mamma. Vi har direkt ingen sport bil men jag kände ändå för att trycka den till max, som tur fanns det inga poliser ute just då. Hade varit lite jobbigt ifall man blev tagen av polisen i 220 samtidigt som man är 17 år.

Fan vad du snackar skit. 😂

Up the RA
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
15 oktober 2023 · 17 485 Inlägg

Gissar på att B3NZ -aka pinocchio- har stödhjul till näsan?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Low
15 oktober 2023 · 3 313 Inlägg

120kmh körde jag som snabbast, då min mor brydde sig om mitt liv och sitt körkort.

Lucif3r
15 oktober 2023 · 2 215 Inlägg

Morsan "tvingade upp mig" i 150 en gång, På en lååång plan raksträcka. Det var typ 1 månad innan uppkörning som hennes "sista test". Fortfarande tämligen oansvarligt när man tittar tillbaka, men men tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang