11347
Sök

ang: strömkabbel till slutsteget.

3 182 Inlägg
11 juli 2007
Trådstartare
har koplat in ljudet i bilen här i dagarna ok vart rugit besviken, när man krämar på mer än typ 20% så försviner basen nästan helt, har jag för klen + kabbel eller är det steget som har jort sitt, här är litte info om vad jag har i bilen,slutsteget har pallat att driva 2st mds 12" basar på 400w st.jag har en 36 + kabbel som ligger ska jag koppla in den i stället eller kan det va nåt annat fel. 

+ 16 kabbel

- 16 kabbel

slutsteg, gas silver 200.4

baslådan, elevation audio sqx 12" 600wrms.
Senast redigerat av pukan2 (11 juli 2007)

Son Of Murphy
782 Inlägg
11 juli 2007
pukan2 skrev:
har koplat in ljudet i bilen här i dagarna ok vart rugit besviken, när man krämar på mer än typ 20% så försviner basen nästan helt, har jag för klen + kabbel eller är det steget som har jort sitt, här är litte info om vad jag har i bilen,slutsteget har pallat att driva 2st mds 12" basar på 400w st.jag har en 36 + kabbel som ligger ska jag koppla in den i stället eller kan det va nåt annat fel. 

+ 16 kabbel

- 16 kabbel

slutsteg, gas silver 200.4

baslådan, elevation audio sqx 12" 600wrms.

Försökte hitta slutsteget på BRL, men hittade inget om det. Men skulle tippa på att steget inte orkar driva faktikst... Har själv kört GAS steg o har ingen direkt bra erfarenhet. Hade en MDS 10" som jag spelade sönder pga. att steget var för dåligt... sad

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

Driifter;)
1 630 Inlägg
11 juli 2007
de e väl bara prova me den andra kabeln dra den utanför bilen så länge så kan du prova..

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

2lateuloose
543 Inlägg
13 juli 2007
Det där är ju ett 4-kanals steg med 100w/kanal

Hur har du kopplat det? har du bryggat det rätt?

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young

Sök