Har en stjärna som precis sträcker sig ut på *Host ja... Polaren gjorde den åt mig när vi var ute på jobb vart inte så jävla bra men det går ju göra om den och bygga på...
smärta: Vid familjelyckan är det inte så farligt uppåt magen känns det vill jag lova...
Prova hos house of pain...många tattuerare skulle säkert göra det är nog högst personligt om dom gör det eller inte vet tattuerare som inte tattuerar ansikte/Händer osv medans andra gärna gör det...
Har en stjärna som precis sträcker sig ut på *Host ja... Polaren gjorde den åt mig när vi var ute på jobb vart inte så jävla bra men det går ju göra om den och bygga på...
smärta: Vid familjelyckan är det inte så farligt uppåt magen känns det vill jag lova...
Prova hos house of pain...många tattuerare skulle säkert göra det är nog högst personligt om dom gör det eller inte vet tattuerare som inte tattuerar ansikte/Händer osv medans andra gärna gör det...
hehe okej ^^
jag har redan frågat dom ! så det är bara att utesluta dem med !
man kanske skulle försöka hitta tattoo ställen som är mindre kända ???
Tja...annars så e det la bara att planera in en resa till DK/Köpenhamn...tror nog allt att det e lättare att få det gjort där... Lr kolla vidare med House of Pain, kan ju finnas ngn i övriga SWE som kan fixa det åt dig! Men jag hade då inte vänt mig till ngn "liten & okänd" tatuerare.... Har sett resultat efter sådana besök....ojojo...en 3:åring hade då kunnat göra det bättre...:S Men lycka till iaf!
hehe okej ^^
jag har redan frågat dom ! så det är bara att utesluta dem med !
man kanske skulle försöka hitta tattoo ställen som är mindre kända ???
Blomman i Kil (Värmland)
Prova fler House of pain
Och alla som tjatar om att det olagligt Du får tattuera dig VAR DU VILL du kan skriva "Fuck off" i pannan om du vill är inte olagligt på något vis känner iaf 2 som har tattueringar i ansiktet....
Problemet här är att tattueraren inte vill eller har det som policy att inte tattuera intima delar/händer/Ansiktet. Men jag vet att det finns flera tattuerare i sverige som går med på det du blir knappast först i sverige med tattuerad snorre..