Vilka av er är medlemmar på flashback.info? :)

Machin Fartmissbrukare
1 juli 2007 · 1 302 Inlägg

klart man är medlem där smile

läser mest dock.. oftast i Media lr i Erotik

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
__hogberg__
1 juli 2007 · 1 161 Inlägg

blev medlem nu..

Maizer
1 juli 2007 ·

Ingen som gillar Mondo, Gore & Bizarre? big_smile Där finns de allra sjukaste människorna i sverige verkligen, våra framtida massmördare. Jag kollar Aldrig bilder eller filmer, men kul att läsa reaktioner etc. Jag sitter iaf i de flesta forumen.

Snoppen
2 juli 2007 · 543 Inlägg

Ja, jag brukar vara in där mitt på dagen när man inte ska äta eller nyss har ätit. Finns risk för spya annars big_smile

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
MrTobias
2 juli 2007 · 1 297 Inlägg

vad är det för sida?

DanneDynamit
2 juli 2007 · 302 Inlägg

det är ett forum där det diskuteras om precis allting mellan himmel o jord

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.
Munkis
3 juli 2007 · 1 636 Inlägg

Jag har hittat min favorit del på forumet , där snackas det konspirations teorier big_smile riktigt intressant //David

Snoppen
4 juli 2007 · 543 Inlägg

Munkis skrev:
Jag har hittat min favorit del på forumet , där snackas det konspirations teorier big_smile riktigt intressant //David

Vart kan man läsa om det? Kan jag ha missat det totalt? yikes

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
Maizer
4 juli 2007 ·

Munkis skrev:
Jag har hittat min favorit del på forumet , där snackas det konspirations teorier big_smile riktigt intressant //David

Jo jag gillar den delen ocksåsmile

Snoppen
14 juli 2007 · 543 Inlägg

Jag bumpar den här tråden, kan vi inte dra igång en diskussion i riktig FB-anda? smile
Sitter på jobbet och har jour till imorgon klockan 14.30 och komunen har blockat flashback.
Några förslag på diskussionsunderlag? smile

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
Maizer
14 juli 2007 ·

Snoppen skrev:
Jag bumpar den här tråden, kan vi inte dra igång en diskussion i riktig FB-anda? smile
Sitter på jobbet och har jour till imorgon klockan 14.30 och komunen har blockat flashback.
Några förslag på diskussionsunderlag? smile

Diskussioner och trådar i fb-anda skulle aldrig tillåtas på denna väldigt politiskt korrekta hemsida.

Snoppen
14 juli 2007 · 543 Inlägg

Tror du det? ;D Fast jag tror dock inte det finns lika stor risk att tråden skulle spåra, som dom oftast gör på flashback. big_smile

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang