Så kladdigt...

turbotompa fritidsprofessor
30 november 2005 · 1 197 Inlägg

å kletigt...igår gav den upp helt å hållet, vevaxelns bakre packbox på turbon sad fy faan.. va ja ska ha de trevligt när ja river bort vxl.låda m.m. som e helt genomsurt me kladdig gammal olja... får dricka några burköl å skrika lite könsord under tiden så känns nog livet bättre sen...

Karlzzon The One Evolution
30 november 2005 · 1 627 Inlägg

hade roligt blir bra när de är klart se de positivt

Fäll ner pungen och landa
GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
30 november 2005 · 1 660 Inlägg

Hmm, känns lite bekant. Har nyss bytt tänddelar på vinterkärran. Helt nersölat med gammal kaxig olja i fördelarlocket. Får nog byta kamaxeltätning inom snart... Blir kul, får väl ladda med pilsner och oanständigt språk jag också.. Hee =I:>)

turbotompa fritidsprofessor
1 december 2005 · 1 197 Inlägg

Sant, de e skönt när man har de färdigt...

parayaCar
1 december 2005 · 424 Inlägg

hur vet man exakt vilken packning som e trasig? e nåt krupp me min skoter o ja misstänker en packning så ja ska ta startgas o se om de e nån läcka nånstans. Men hur fan gör man på en bil, spruta startgas där också eller är det bara nåt man "vet"?

**// Toyota \\**
turbotompa fritidsprofessor
1 december 2005 · 1 197 Inlägg

Har du en läcka på insugsidan funkar de me startgas, läcka på avgassidan brukar man höra å oljeläcka brukar man ju oftast se...

parayaCar skrev:
hur vet man exakt vilken packning som e trasig? e nåt krupp me min skoter o ja misstänker en packning så ja ska ta startgas o se om de e nån läcka nånstans. Men hur fan gör man på en bil, spruta startgas där också eller är det bara nåt man "vet"?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang