5773
Sök

Kinesisk 2-pelar billyft

5 Inlägg
för 4 timmar sedan
Trådstartare
Hej,
Är det någon här som har erfarenhet från att köpa en billig kinesisk 2-pelar billyft som man kan hitta på t.ex. Alibaba, Temu eller andra kinesiska lågprissiter? De ligger på ca 10000kr ex frakt, så betydligt billigare än om man köper av en återförsäljare i Sverige. Om man tittar på reviewer av dessa på Youtube så får de helt ok betyg. De verkar fungera bra för hemmafixare. Troligtvis är det samma modeller som säljs av återförsäljare här i Sverige. Enda skillnaden är att de lägger på en rejäl marginal och står för risken under garantitiden.
Jag funderar på att chansa och köpa en.

678 Inlägg
för 3 timmar sedan
kan du inte länka till dom
jag hitter inga 2 pelar lyft på temu
är 99,999999999 % säker på det samma som sälj här under eget namn
men frakten måste vara enorm

5 Inlägg
för 2 timmar sedan
Trådstartare
Här är ett exempel. Egentligen skulle jag vilja ha en MaxJax, men de går loss på 30000kr. Det här verkar vara en Kinesisk version av samma lift. Troligtvis är det samma tillverkare.

https://www.alibaba.com/product-detail/ … 00x300.jpg

605 Inlägg
för 2 timmar sedan
Vågar man verkligen jobba under bilen med en sån??

5 Inlägg
för 2 timmar sedan
Trådstartare
Jämfört med originalet så ser kopian rejälare ut.
https://maxjax-europe.com/

5 Inlägg
för 2 timmar sedan
Trådstartare
krambriw skrev:
Vågar man verkligen jobba under bilen med en sån??

Ja, det är ju frågan man ställer sig. Tittar man på review på Youtube så verkar det gå lita på.

678 Inlägg
för 2 timmar sedan
flera av dom ser ut som dom som säljs här
jag har en twinbusch o den är från kina o tas in av ett tysk företag
men den kom från kina i kinesiska kartonger
men välj en var pumpen sitter monterat på lyften, du komma reta dej o ramla över den lösa pumpen.
jag tror inte den blir billigare när du först har fått en offert på frakten
hör vad frakten koster o återkom o berätta det
PS: kolla så armerna låser sej, så den inte kan ramla ner
min låser sej automatisk på väg upp ungefär vart 20 cm o när man ska sänka får man dra i 2 wirer 1 på varje arm
Senast redigerat av doktorduett (för 2 timmar sedan)

5 Inlägg
för 1 timme sedan
Trådstartare
doktorduett skrev:
men välj en var pumpen sitter monterat på lyften, du komma reta dej o ramla över den lösa pumpen.

Syftet med separat pump är att snabbt kunna plocka ner lyften och flytta den åt sidan när den inte används. Det är därför som jag är intresserad av den versionen, även om det inte är en optimal placering av pumpen.

Sök