3972
Sök

Ratt+pedalköp (till PC)

Arto
16 juli 2007
Trådstartare
dd
Senast redigerat av Arto (9 april 2008)

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
16 juli 2007
Ta den första, den har ju allt.

Lev livet, det kan ta slut fort

Svindåre
1 433 Inlägg
16 juli 2007
jag skulle satsa på den Första
Senast redigerat av ErskPersk (16 juli 2007)

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

Oseriös Aktör
592 Inlägg
16 juli 2007
köpety beror ju på budget och kvalitetskänsla. jag har själv använt nr2 ganska mkt och den är ju bra på sitt sätt robust och så och ett jävla bra kundsupport. sedan har ju logitech en ny lite dyrare med koppling och en skild växellåda G25an väl ,och det är nog den bästa ratten jag hittills kört med. men om det står mellan dom 2 så är det nog thrustmastern du ska ta.
Senast redigerat av Finnmerchant (16 juli 2007)

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab

177 Inlägg
16 juli 2007
Tror på den första härligt med koppling o hela köret så jag tror jag ska beställa den har en gammal logitech nu men utan växelspak/koppling

Miklen
16 juli 2007
Trådstartare
..har tyvärr läst samma kritik om thrustmastern nån annanstans..Den håller helt enkelt inte.. Logitech har inte råd att göra produkter i den prisklassen å ha så kass kvalité.. Jag är väldigt nöjd me min logitech.. byggde om min joystick till kopplingspedal fast ja får ju leva me paddelväxling men d funkar d me smile

242 Inlägg
17 juli 2007
Har själv en Thrustmaster Ferrari ratt den har funkat i typ 5 år utan problem...men skulle jag köpa ny ratt idag hade jag absolut valt Logitech G25 smile

Sök