2708
Sök

video över vakning

glidare
105 Inlägg
18 juli 2007
Trådstartare
vad kostar ett komplett system? eller behöver man bara skaffa en vanlig kamera och koppla den till en vhs? eller en dator?

vilka tillstånd krävs? bara skyltning eller måste man ha skyltning?

om man ska ha grejjerna i ett garage?

//myran

member off brownridge hellracers

2 911 Inlägg
18 juli 2007
Är det ditt eget garage får du filma bäst du vill utan tillstånd, det är bara om du ska filma utanför eller i lokaler dit allmänheten har tillträde, t.ex. butiksdel m.m.

Priset beror på hur bra du vill ha det, det finns billiga system för en tusing, till dyra för ett par hundra tusen.
Håller själv på att forska lite i detta, hittils har jag landat på runt 5000kr för ett vettigt system som lagrar digitalt och styrs av en IR-deckare.

glidare
105 Inlägg
18 juli 2007
Trådstartare
okej.. nej det är ett garage jag hyr in mej i...

är det ägarens tillstånd som gäller då eller?

okej vart kollar man efter såna system?

//myran
Senast redigerat av myran88 (18 juli 2007)

member off brownridge hellracers

905 Inlägg
18 juli 2007
Decibel skrev:
Är det ditt eget garage får du filma bäst du vill utan tillstånd, det är bara om du ska filma utanför eller i lokaler dit allmänheten har tillträde, t.ex. butiksdel m.m.

Priset beror på hur bra du vill ha det, det finns billiga system för en tusing, till dyra för ett par hundra tusen.
Håller själv på att forska lite i detta, hittils har jag landat på runt 5000kr för ett vettigt system som lagrar digitalt och styrs av en IR-deckare.

du får filma ändå ut till din tomtgräns om du vill smile

hmm vet inte ritkigt vad som gäller angående garage där du hyr i dig. ring 11414 dom kan säkert säga vars du ska ringa och fråga angåedne tillstånd odylikt. clas ohlsons har väl hyffsade övervakningsgrejjjer tror jag. prismässigt iaf. smile

Sök