Gör så här blanda olika burkar med 1dl matolja 2msk diskmedel och äppelcidervinäger, + an halv dl avslagen öl i några av burkarna sen ställer du ut dom på strategiska platser i rummet och vipps så har du en bananflugedödare funkade as bra för mig i min lgh hittade receptet på anticimex hemsida
Jag säger bara RADARspray.... Stäng dörren och spruta i säkert 10-15s o sen gå ut låt vara i en 15min.... Sen går du in öppnar fönster o så..... Dom dör de lovar jag! Finns absolut inget bättre!!
Men ta ut soperna så slipper du detta igen! OCH kolla så du inte har övervattnat ngn blomma... För de kan komma ifrån de sura vattnet i botten.... Lycka till!!
Jag säger bara RADARspray.... Stäng dörren och spruta i säkert 10-15s o sen gå ut låt vara i en 15min.... Sen går du in öppnar fönster o så..... Dom dör de lovar jag! Finns absolut inget bättre!!
Men ta ut soperna så slipper du detta igen! OCH kolla så du inte har övervattnat ngn blomma... För de kan komma ifrån de sura vattnet i botten.... Lycka till!!
funkade inte för mig på dom rackarna och sen vill man inte spruta giter i köket
Låter som om du behöver städa och vädra kanske även se över diskhon. Kör antisimex knep. Och sen om det verkligen behövs så finns det sådanna "bomber" med en plugg och sen är dom fyllda med insektsdödande medel dock så får du inte vistas i lägenheten på typ 48timmar
Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!