5199
Sök

Låsproblem..behöver some help

956 Inlägg
20 juli 2007
Trådstartare
Joo precis,,,Har gått och fått lite låsproblem..låste bilen i går som vanligt...Och i dag när jag ska låsa upp så funkar det inte...kommer helt enkelt inte in i bilen...har ju bara dosa...Finns inga vanliga lås som man anväder nyckel till på bilen...Tänkte att det kanske började bli slut i batteri i dosan..men nej då...likadant tänkte jag med vanliga bilbatterierbatteriet..men samma sak där...hur fan ska jag nu komma in i bilen..utan att slå sönder en ruta? lr  få andra synliga skador
Senast redigerat av golf88 (20 juli 2007)

eldus veldus

1 353 Inlägg
20 juli 2007
bilar utan nyckellås brukar väl alltid ha någon sorts reservmekanism utifall man skulle få slut på batteri el dylikt?
eller har du plockat bort nyckellåset själv?

There's no replacement for displacement

956 Inlägg
21 juli 2007
Trådstartare
nee det var bortplockat när jag köpte den...

eldus veldus

2 594 Inlägg
21 juli 2007
ring en bergnings firma betydligt billigare än att slå sönder rutan  va tvungen att göra så när jag låst in nyckeln dom andvände en kudde som dom kilade in mellan dörren sen bumbade dom upp den så dom fick in en grej som dom kunde öppna dörren me

956 Inlägg
21 juli 2007
Trådstartare
ghost_boy83 skrev:
ring en bergnings firma betydligt billigare än att slå sönder rutan  va tvungen att göra så när jag låst in nyckeln dom andvände en kudde som dom kilade in mellan dörren sen bumbade dom upp den så dom fick in en grej som dom kunde öppna dörren me

får nog bli så då...
tack för tipset

eldus veldus

956 Inlägg
21 juli 2007
Trådstartare
golf88 skrev:
ghost_boy83 skrev:

får nog bli så då...
tack för tipset

ringde assistance kåren..Men dom fick inte upp dörren heller...Så det blir till att slå sönde ren ruta endå:S

eldus veldus

Reparatör
630 Inlägg
21 juli 2007
golf88 skrev:
golf88 skrev:
ghost_boy83 skrev:

får nog bli så då...
tack för tipset

ringde assistance kåren..Men dom fick inte upp dörren heller...Så det blir till att slå sönde ren ruta endå:S

se te å ta en ruta som finns att köpa beggad innan du dödar den . Tråkigt om det bara finns nya för typ 3" att köpa å det e beställningsvara på 1 månad eller så ...

956 Inlägg
21 juli 2007
Trådstartare
joo självklart.. ska  införskaffa mig en ny ruta innan jag pangar en...
Senast redigerat av golf88 (21 juli 2007)

eldus veldus

Sök