6284
Sök

Ang borra i plåt

2 Inlägg
21 juli 2007
Trådstartare
Hej!

Jag undrar om det är lätt att borra i bilens plåt?
Har inskaffat en mobiltelefon till bileno måste dock borra i bilens plåt, har en ytterantenn, är det lätt el ska en fackmangöra det?
Johan

Eliminator
1 441 Inlägg
21 juli 2007
Om du ställer frågan skall nog en fackman göra det, om du inte frågat så,, och varit normalt händig hade redan antennen varit monterad och radio igång,,,

//T

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

499 Inlägg
21 juli 2007
Det beror på vad du har för bil. Är det en gammal vinterbil så kan du göra det men jag hoppas inte du ska göra det om det är en S70R du äger wink

Att borra i lacken är som gjort för att det ska börja rosta. Finns det ingen annan antenn du kan använda?

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
21 juli 2007
Hellquist skrev:
Det beror på vad du har för bil. Är det en gammal vinterbil så kan du göra det men jag hoppas inte du ska göra det om det är en S70R du äger wink

Att borra i lacken är som gjort för att det ska börja rosta. Finns det ingen annan antenn du kan använda?

Kan inte hålla med där, om man sätter typ nån lack, karosserikitt eller nånting liknande i hålet så är de inge fara alls. att borra i bilens plåt är inga bekymmer alls om man har en bar borr och helst i olika storlekar. Börja med en liten borr för att lättare få låt på plåten och sen kan man gradvis öka storleken på borren. Men som saggt, du skulle aldrig frågat denna frågan om du kunde göra det själv så det är väll rätt självklart att du ska lämna in den i fall du tvivlar på detta.
Senast redigerat av Sherlia (21 juli 2007)

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

Sök