Har jag tur eller ? sjuuuk tur!!!

BamZe84
21 juli 2007 ·

lonewolf-holm skrev:

laazy skrev:
hehe tur du hade där. Glömde dra åt handbromsen på mammas bil engång så den rullade in i ett träd tongue

Ja man har till vana att bara lägga i en växel .... å sen tro att allt ok .... hände mig med en gång la i växel å var på väg bort från bilen å helt plötsligt börja bilen röra på sig snacka om man fick hjärtat å adranlinet i gång innan man fik stop på det hela ..... wink

Så nu mera när man parkerar så handbroms i å vinkla hjulen mot trotoar kanten så kommer den ej framåt mer en ca;15cm innan kant stenen trycker mot gummit.

//S

Fatta vad sjukt, tänk så mycke ett drag i handbromsen kan förstöra smile

Turbo_Diezel
21 juli 2007 · 93 Inlägg

hehe skönt att det inte hände ngt .. minns när jag körde morsans v70 å skulle hämta en sak hos hennes kompis,, ställde bilen lägnst fram på den platta uppfarten som är ca 50-60m..sen stog jag brevid å rökte en stund sen gick jag å när jag var klar så såg jag bilen som hade rullat baklänges å ställt sig tvärs över båda körfälten på vägen ca 50 cm från ett skitdjupt dike.. hehe där hade man tur att inget hände å inga bilar hade hunnit komma heller tongue .. hade glömt handbromsen å växeln...

Lady_Milla Alecci's fästmö
21 juli 2007 · 708 Inlägg

haha hände nästan samma med mig å min första bil kadetten big_smile haha grannen kom in å ringde på å frågade om de inte va min bil som stod där mitt i vägen... så där sprang jag ut mitt i natten klockan 3 håret stod åt alla håll å kanter och enbart en t-shirt med ior på tongue barfota å heltrött körde jag upp bilen på uppfarten igen tackade å stupade i säng hahaha big_smile bilen var nog kanse 3 cm från att ha backat in i en stolpe tongue

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
BamZe84
21 juli 2007 ·

Lady_Milla skrev:
haha hände nästan samma med mig å min första bil kadetten big_smile haha grannen kom in å ringde på å frågade om de inte va min bil som stod där mitt i vägen... så där sprang jag ut mitt i natten klockan 3 håret stod åt alla håll å kanter och enbart en t-shirt med ior på tongue barfota å heltrött körde jag upp bilen på uppfarten igen tackade å stupade i säng hahaha big_smile bilen var nog kanse 3 cm från att ha backat in i en stolpe tongue

HAHAHA känns som det är mer än jag som är grymt förvirrad smile smile

BamZe84
21 juli 2007 ·

Turbo_Diezel skrev:
hehe skönt att det inte hände ngt .. minns när jag körde morsans v70 å skulle hämta en sak hos hennes kompis,, ställde bilen lägnst fram på den platta uppfarten som är ca 50-60m..sen stog jag brevid å rökte en stund sen gick jag å när jag var klar så såg jag bilen som hade rullat baklänges å ställt sig tvärs över båda körfälten på vägen ca 50 cm från ett skitdjupt dike.. hehe där hade man tur att inget hände å inga bilar hade hunnit komma heller tongue .. hade glömt handbromsen å växeln...

Hehe snacka om lotto, tur den inte hamnade i diket smile

Lady_Milla Alecci's fästmö
21 juli 2007 · 708 Inlägg

BamZe84 skrev:

Lady_Milla skrev:
haha hände nästan samma med mig å min första bil kadetten big_smile haha grannen kom in å ringde på å frågade om de inte va min bil som stod där mitt i vägen... så där sprang jag ut mitt i natten klockan 3 håret stod åt alla håll å kanter och enbart en t-shirt med ior på tongue barfota å heltrött körde jag upp bilen på uppfarten igen tackade å stupade i säng hahaha big_smile bilen var nog kanse 3 cm från att ha backat in i en stolpe tongue

HAHAHA känns som det är mer än jag som är grymt förvirrad smile smile

tongue

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
BamZe84
22 juli 2007 ·

Tänkte bara berätta att jag just drog handbromsen smile

Turbo_Diezel
22 juli 2007 · 93 Inlägg

BamZe84 skrev:

Turbo_Diezel skrev:
hehe skönt att det inte hände ngt .. minns när jag körde morsans v70 å skulle hämta en sak hos hennes kompis,, ställde bilen lägnst fram på den platta uppfarten som är ca 50-60m..sen stog jag brevid å rökte en stund sen gick jag å när jag var klar så såg jag bilen som hade rullat baklänges å ställt sig tvärs över båda körfälten på vägen ca 50 cm från ett skitdjupt dike.. hehe där hade man tur att inget hände å inga bilar hade hunnit komma heller tongue .. hade glömt handbromsen å växeln...

Hehe snacka om lotto, tur den inte hamnade i diket smile

heheh a det var en jävla tur att den stannade å inga bilar hann komma , så hädanefter kollar jag alltid handbromsen en extra gång smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang