4048
Sök

Söker en film från mitten av 90talet, Rättså udda film....

1 163 Inlägg
21 juli 2007
Trådstartare
Fimen handlar om en familjefar som en sen natt kör in i ett räd på vägen hem och dör, han föds om på nytt som hundvalp (Flatcoated retriver är rasen om jag minns rätt) men med hela sitt minne kvar om sitt liv som människa och ger sig därav ut för att leta upp sin familj för att få leva med dom...
Mkt sorglig film som jag kom att tänka på härom dagen.
problemet är att jag inte kommer ihåg namnet på den, på filmfodralets framsida ser man en liten brun valp som står med framtassarna i ett par skor. Bakgrunden är blå och texten är gul vill jag minnas...
Jag har för mig filmen heter Fluffy men sökt både på tradera och blocket efter den utan resultat.
All hjälp är tacksam, vill verkligen ha tag på filmen.
Mvh J.G

NissanMotorsport
21 juli 2007
Fluke från 1995, med Matthew Modine och Samuel L. Jackson. Huvudpersonen dör i en bilolycka och återföds som hund varpå han söker upp sin fru och deras son för att skydda dem.

den?

Sökte också på Google-bilder och såg ett omslag "fluke" och där är de en hund som stor vid ett par skor, så borde va den tongue
Senast redigerat av SupraDupraFly (21 juli 2007)

The Queen
200 Inlägg
21 juli 2007
Men shit, den filmen kommer jag också i håg såg den på tv 4 en gång för flera år sen. Men tack för tipset nu vet jag vad den heter och ska fixa den smile

Golf Racing*

1 163 Inlägg
22 juli 2007
Trådstartare
SupraDupraFly skrev:
Fluke från 1995, med Matthew Modine och Samuel L. Jackson. Huvudpersonen dör i en bilolycka och återföds som hund varpå han söker upp sin fru och deras son för att skydda dem.

den?

Sökte också på Google-bilder och såg ett omslag "fluke" och där är de en hund som stor vid ett par skor, så borde va den tongue

Tackar så hemskt mkt!!! smile

1 163 Inlägg
22 juli 2007
Trådstartare
Golf_bunny skrev:
Men shit, den filmen kommer jag också i håg såg den på tv 4 en gång för flera år sen. Men tack för tipset nu vet jag vad den heter och ska fixa den smile

Fanns på cdon.se för 169kr.
Jag köpte den direkt... smile

Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
426 Inlägg
22 juli 2007
jo den är bra. får nog gå och köpa den.
tack för tipset

/Street

Bobo
22 juli 2007
NightCruiser skrev:
Golf_bunny skrev:

Var inte billigt för en film från 90-talet, borde ju varit en nice price film nu. Men det är ju egentligen inte några pengar för en bra film, men att den har samma pris som nya filmer var lite förvånadsvärt

1 163 Inlägg
22 juli 2007
Trådstartare
Bobo skrev:
NightCruiser skrev:
Golf_bunny skrev:

Var inte billigt för en film från 90-talet, borde ju varit en nice price film nu. Men det är ju egentligen inte några pengar för en bra film, men att den har samma pris som nya filmer var lite förvånadsvärt

Antagligen gjord i liten upplaga eller så finns de inte många kvar i lager, då brukar dom kosta pengar efersom företaget kan tjäna mer då... wink
Jag skiter i vilket, jag ville bara ha den.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
22 juli 2007
Tackar! Kom ihåg att jag tittade på den när jag inte alls var så gammal. Måste se den igen snart smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Sök