5100
Sök

hur sanerar man en fest lite snabbt?

junsele
248 Inlägg
25 juli 2007
Trådstartare
hick!!
jag har har haft en räått vild fest ikväll men det luktar  hmmm inte riktiktigt som de ska.. käärringen får spade r om de är nått annorlunda när hon kommer från natt jobbet. som typ, tjejodörer wink ska försöka eleminerera all grogg glas , dunkar..mm..,...
ajaqjajajajajajajajjjjj . va ska jag göra förtom att vädrA? (OCH DUMPA ALLA BIACHEZZ N' HOOEZZ') de va inte meningen attt de skulle va stoerabokkstäver.,,där..AJAJAJ'

ja vet--ÄRslig osv.. men va fan..kommer polarna på poker och man måste fixa lite compamy så..kan de inte vara hela världen..eller??

jaghar inte varit otrogen direkkt så de må väl va lungt..
Senast redigerat av devilspath (25 juli 2007)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 juli 2007
här var det nån som var lite onykter eller har obalans i skorna som jag brukar säga tongue

air fresher is the shit wink eller hur det nu stavas tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

junsele
248 Inlägg
25 juli 2007
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
här var det nån som var lite onykter eller har obalans i skorna som jag brukar säga tongue

air fresher is the shit wink eller hur det nu stavas tongue

HEHE..de va du som sat*
de va ja som lät en ung flicka övningsköra(mkt duktig) 18 år. 8km (med stränga körförpliktelser om alla traikregler)
"titta i backspegeln 144 ggr" ..de kommer säkert en moped i 250 km/h..(fast jag har som sagt var inte druckit alkohol, om nån undrar ..eller inte har en mätare i fickan)

förstår inte v-för dom ska kolla så mkt i b-s-gel i körskolan ..man gör det inte annars??

junsele
248 Inlägg
25 juli 2007
Trådstartare
<IIhhh"
karaoke... hmm..jo men knappast
...cigaretter,,njaaa
ölflaskor överallt...ajajajjajajajjaajaj
im in deep shit!!

aj aj
man får ta in csi för att orddna till de här. all disk..mm.. det är nog bara att säga som det är :S. Man kan i värsta fall bli kastrerad ,vilket borde ses som en fördel mot att det skulle komma ut mer DNA identiska kopior av mej big_smile

8 911 Inlägg
25 juli 2007
devilspath skrev:
ja.. ja vet..men det var absolut ingen trafik som helst på vägen osv..om det är nån tönt son yttrar sig..

sen, sköt dit du din stockolmarXXXXXXX det är ert fel att det är förhöjd avgift på trafikförsäkringen, ni som inte kan köra bil.eldar upp dom, mm. ERA KRIMINELLA JÄXXLAR. , fast det finns dom som sköter sig med.. mestandels den urSVENSKAbefolkningen, känns det som ,(spekulerar jag i) . LÄNGE LEVE SVEA RIKE!

hmm..ingen trafik på vägen, så då gäller andra regler eller....roll
Där spriten går in går vettet ut....wink

Fotograf på Tierp iDag

junsele
248 Inlägg
25 juli 2007
Trådstartare
Hehe..ja va nog lite påstruken innan ja redigerade det där.. wink
'

jo. ja beklagar... men du kan komma och hälsa på om du vill veta trafiktätheten i området.
Men du her helt rätt, kan jag väl inte annat än säga. det är fel att framföra bil. JAG kan nog   avgöra det bättre än dej i stockholm?( 2 renar och ...ja....inget möte kl.03 på en tisdag..) ...

onykter ,Detta håller jag helt med om. och tyvärr skadas /dödas många unga/äldre under sådana olyckliga omständigheter delvis och på grund alkoholens omständigheter i trafiken .

MAN SKA INTE KÖRA BIL UNDER PÅVERKAN AV ALKOHOL.  men dom flesta har gjort det (som är över 18) ..10 meter ,säger en del...osv...jap-jap..dom flesta har gjort det nån gång.

Jag har själv sagt åt mina
"polare" att "om jag skulle ta bilen, stoppa mej"
-Dom säger, du gör väl som du vill... :S
TYVÄRR SÅ BORDE DET VARA KANSKE MER VANLIGT..
jaha.. tack???..nja..? dåliga kompisar, va gör jag själv om en annan gör liktadant?

Varför inte lösa alla världsproblem.. stoppa alla som slåss??

det börjar mer och mer sluta i dödsmisshandel numera när man stället för knytnävar hoppar på ansikten.
Se på stackaren i bulgaren som nynigen vart påhoppad av en "ordningsvakt"
De "bärke" mer å mer åt hällväte' om du fråg' mej

/ nu måste jag städa..annars ligger jag rätt pyrt till...wink

Arto
25 juli 2007
Disken är väl inget problem heller. Ner med allt i diskhon, på med kranen, och sklöj av allt, in med grejerna i skåpet (eller vart du nu har dom). Sen var det klart.

Lukten: Fram med hinken och skurmoppen, halva hinken såpa, halva vatten. Kör lite snabbt igenom sen borde det lukta någorlunda. Du kan även hänga upp lite wunderbaum's på lite diskreta ställen här och där.

Sen flaskorna/burkarna är bara slänga i en stor soppåse, ut med den på gården sen kommer nån luffare att må bra.

Sen var det inga mer problem, eller? Säg bara till jag kommer med tips! smile)))99

8 911 Inlägg
25 juli 2007
devilspath skrev:
'

jo. ja beklagar... men du kan komma och hälsa på om du vill veta trafiktätheten i området.
Men du her helt rätt, kan jag väl inte annat än säga. det är fel att framföra bil. JAG kan nog   avgöra det bättre än dej i stockholm?( 2 renar och ...ja....inget möte kl.03 på en tisdag..) ...

onykter ,Detta håller jag helt med om. och tyvärr skadas /dödas många unga/äldre under sådana olyckliga omständigheter delvis och på grund alkoholens omständigheter i trafiken .

MAN SKA INTE KÖRA BIL UNDER PÅVERKAN AV ALKOHOL.  men dom flesta har gjort det (som är över 18) ..10 meter ,säger en del...osv...jap-jap..dom flesta har gjort det nån gång.

jaha.. tack???..nja..? dåliga kompisar, va gör jag själv om en annan gör liktadant?

det börjar mer och mer sluta i dödsmisshandel numera när man stället för knytnävar hoppar på ansikten.

Ska man behöva be sina kompisar stoppa en för att köra bil, ja då är det riktigt illa.
Har man inte mera vett så har man inte.
Sedan att man ska behöva städa undan innan frugan/tanten kommer hem för att inte råka illa ut big_smile
Städa dagen efter fungerar inte det?

Fotograf på Tierp iDag

junsele
248 Inlägg
25 juli 2007
Trådstartare
DU- ARTO!!  smile

tack för tipsen smile

jag har rejsat som en iller..dubbel och trippel kollat- plockat, trippel vädrat. och hittat ännu en ölflarra jag missat..och några till ,ölback,tömt askkoppar,papperskorgar.diskmaskinen,fyllt/gömt disk.kollat allt!!

nu har jag tagit det mesta tr jag, utom att skura.. (det ser nog rätt suspekt ut med ajax doft på morgonen.) 
Ja lovar..hon har grym koll den här damen....det räcker med att dukfransarna ligger fel så... ja vi får se under dagen..vad hon säger ;

jag vill inte att tjejen ska bli sne bara..ja ha inte hållt på med nå andra eller så men--det är bätr3e att hon tror att jag set film eller nått wink för hennes egen skull.
min lilla ängel @->-----

big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 juli 2007
Hamilton skrev:
devilspath skrev:
'

Ska man behöva be sina kompisar stoppa en för att köra bil, ja då är det riktigt illa.
Har man inte mera vett så har man inte.

sen så resonerar man inte likadant i nyktert tillstånd som i ett onyktert tillstånd, därför kan man få för sig saker på fyllan som man alldrig skulle göra nykter också smile men känner han sig osäkert på den punkten så tycker jag att det är bra att han vill att hans polare ska stoppa han om han skulle få för sig att köra smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

9 108 Inlägg
25 juli 2007
Vafan. Postat i fel forum och bara massa dravvel. Låser.

Sök