SaaB Styling : 9000 cs

RobinBjolin
29 april 2006 · 356 Inlägg

tjenare allihop..är ute efter tips på vad jag ska göra med min saab 9000 cs.
har inte kommit på riktigt än vad jag ska göra för sorts modefieringar på den än (o ska jag vara ärlig så är jag rätt fantasilös när de gäller styling interiört o exteriört).
om jag skulle låta er som läsare bestämma..vad skulle ni ha gjort med den?

Senast redigerat av GhostRideyy (29 april 2006)

olssson Saab nörd
29 april 2006 · 224 Inlägg

Nya kjolar? En sänkning kanske?

Saab For Life!
RobinBjolin
29 april 2006 · 356 Inlägg

jo de såklart. sänkningen är inge problem. de värsta är att de inte finns nå stylingkjolar till 9000cs. sad

Holme
29 april 2006 · 1 417 Inlägg

Då blir det till att bygga om dom som finns smile Eller ett par universal?

Saabdajw
29 april 2006 · 199 Inlägg

grillen är alltid fin att ta bort det svarta fula plasten där och sätta i styling nätsmilegör mycket faktiskt,, sen tona rutorna,ett par fina fälgar,, behöevr inte göra så mycket med en 9000 för att den ska bli fin:D

RobinBjolin
2 maj 2006 · 356 Inlägg

hehe..så sant..smile

RobinBjolin
5 maj 2006 · 356 Inlägg

Är sdcc en bra sida att titta in på?
min dator e så trögg att den inte öppnar den sidan..
nån som kan ge svaret på tråden här.?

RobinBjolin
5 maj 2006 · 356 Inlägg

Äntligen kom jag in på SDCC..men vilken besvikelse.
Dom länkar ju en till Lagabasen eller Bildelsbasen.
förstår inte..va f.n ska dom hjälpa mig med.?

lynx666
13 juli 2006 · 49 Inlägg

Finns tyvärr inte så mycket at göra, stjälv håller jag på att göra min egen saab 9000 cs 2,3t -92 fin genom ny lack, ny helsvart skinninredning, svart tak och golvmatta, allt du egentlige kan göra är att fräsha till den, tyvär

Jontelitokd
25 juli 2007 · 1 043 Inlägg

jag tycker inte man ska förstöra en 9k cs med neon och kjolar o skit..

köp ett aero paket, sänk 40/40 eller 60/40, sen fälgar, toning, piffa upp grillen, annat ändrör, vita blinkers runt om.. sen lägga resten av pengarna innuti.. kanske träpanel?, annan växelknopp o ratt, byta stolarna till ett par aero stolar, sätta in värme i stolarna fram o bak.. det finns en hel del att göra innuti bilen men lite utanpå.. den är snygg som den är ;D

Karlss0n Lageransvarig/Montör
25 juli 2007 · 378 Inlägg

http://www.stylingkompaniet.com/shop/ca … _21_30_126

Lite styling till 9000 iaf  . : P

___
\__
___o__|
Cruizr
25 juli 2007 · 417 Inlägg

Fixa kjolar,toning,sänkning,andra fälgar...   det gör mycket å kan vara relativt billigt...

bygga vidare? Ja då kanske, sportavgassystem, omlack, vinge osv... smile


mvh/Jocke

mannen666666 preem pump
25 juli 2007 · 836 Inlägg

axza skrev:
jag tycker inte man ska förstöra en 9k cs med neon och kjolar o skit..

köp ett aero paket, sänk 40/40 eller 60/40, sen fälgar, toning, piffa upp grillen, annat ändrör, vita blinkers runt om.. sen lägga resten av pengarna innuti.. kanske träpanel?, annan växelknopp o ratt, byta stolarna till ett par aero stolar, sätta in värme i stolarna fram o bak.. det finns en hel del att göra innuti bilen men lite utanpå.. den är snygg som den är ;D

WORD big_smile

Senast redigerat av mannen666666 (25 juli 2007)

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
Jontelitokd
26 juli 2007 · 1 043 Inlägg

Ford_Tradegy skrev:

axza skrev:
jag tycker inte man ska förstöra en 9k cs med neon och kjolar o skit..

köp ett aero paket, sänk 40/40 eller 60/40, sen fälgar, toning, piffa upp grillen, annat ändrör, vita blinkers runt om.. sen lägga resten av pengarna innuti.. kanske träpanel?, annan växelknopp o ratt, byta stolarna till ett par aero stolar, sätta in värme i stolarna fram o bak.. det finns en hel del att göra innuti bilen men lite utanpå.. den är snygg som den är ;D

Tur att smaken e som baken, håller med om att utsidan e snygg som den är, speciellt på en CS men insidan kan vara bra tråkig.. jag menade neon inne i bilen om man vill..

ja klart den är det, alla har vi en wink

neon innuti kan fungera.. om det är snyggt gjort smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang