Hjälp med montering av kjolpaket?

zhaho
12 maj 2007 · 4 Inlägg

Hejsan!

Tänkte höra runt lite om ni känner till några bra ställen som monterar kjolpaket och lackerar o.s.v. för en schysst peng i Göteborgs området? Gör väl inget om det ligger några mil utanför bara nån kan fixa det.

GrexeR Fattig
12 maj 2007 · 56 Inlägg

Ledsen, känner inte till ngt där uppe. Hade det varit här nere så hade det bara varit till o köra in den till vår skola. Vi har specialinriktningar inom styling och custom!

Åh nej, rost!!! AHHHHHHH!!!
Josip
12 maj 2007 · 67 Inlägg

mh styling finns ju alltid, inte dom billigaste men då får du saker gjorda ordentligt....

RHO Diesel puffare ;)
12 maj 2007 · 161 Inlägg

MH Styling ligger i Åmål så det är kanske inte att tänka på.. annars är de bra wink

Bygger en Fabia RSI = Snabbare och Snyggare!!
BMW 320D E91 "Familjeräcer" (2010)
BMW 320DA E91 "Black Panther" (2010)
zhaho
12 maj 2007 · 4 Inlägg

GrexeR skrev:
Ledsen, känner inte till ngt där uppe. Hade det varit här nere så hade det bara varit till o köra in den till vår skola. Vi har specialinriktningar inom styling och custom!

Jo.. blir ju lite väl långt att åka. hmm



Josip skrev:
mh styling finns ju alltid, inte dom billigaste men då får du saker gjorda ordentligt....

Dom ville ha 20 k för det.. lite väl mkt enligt mig..



RHO skrev:
MH Styling ligger i Åmål så det är kanske inte att tänka på.. annars är de bra wink

Finns ett i Göteborg också. smile

dj_padde
12 maj 2007 · 1 813 Inlägg

åk inom en vanlig bilverkstad och fråga om dom kan montera det.. för en polare här jag bor har tummen mitt i handen och då lämnar han alltid in bilen. och han köpte kjolar och han lämna ner det å dom satte på det provmontera det och fixa det så det satt bra. efter det lackades grejerna och sen till verkstaden igen och dom monterade allt.. tyvärr vet jag inte vad det kostade men ta en lite mindre firma kanske dom brukar vara lite billigare;)

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
zhaho
12 maj 2007 · 4 Inlägg

Sant! smile Det skall ja fan göra! SKall ändå lämna in bilen för att fixa avgassystemet, kolla motorn, och då kan ja ju snacka med dom om mina kjolar också .. nice om det går smile helt sjukt glad ja skulle bli då tongue

Såg också i nån tidning på scstyling eller nåt som monterade för 10k, men då blrie att åka till stockholm typ... hmm

Senast redigerat av zhaho (12 maj 2007)

Zolidus Zolidus
31 juli 2007 · 1 Inlägg

jag vet inte om det är intressant längre men. Jbastyling.se ligger i gbg. marieholm.
dom skall titta på mitt kjolpaket nu i veckan.

DH DarkHunters
Zolidus
--Calibra--
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang