Beställa avgasystem!

Akka
3 augusti 2007 · 1 174 Inlägg

Nej!

Nu ska jag ta mig i kragen å börja med bilen! ska börja med avgasystemet å det blir budget där! simons!

men när jag läser på sidan så finns det inga priser å jag fattar fan inget! Ska jag ringa simons å beställa av dom? eller ska jag åka till mekonomen å beställa av dom?

Tänkte ringa simon nyss men såg att dom har stängt!

Master_J Stålmannen
3 augusti 2007 · 465 Inlägg

Är osäker om dom säljer själva, du får nog kanske vända dig till en återförsäljare?

Audi A4 Avant 1,8ts Quattro "Quattro gmbh" (2000)
Akka
3 augusti 2007 · 1 174 Inlägg

Master_J skrev:
Är osäker om dom säljer själva, du får nog kanske vända dig till en återförsäljare?

Tack det va det jag ville ha svar på big_smile får dra till mekonomen nu big_smile

Yockie
3 augusti 2007 · 50 Inlägg

Precis det blir att beställa från någon återförsäljare typ mekonomen.

Jag var och beställde till min för ca 2 månader sedan genom Mekonomen.
Då svarar de från Simons att det inte gick att beställa redan det fastän de visade systemet på hemsidan. Det var under utveckling så ett par stycken system hade gjorts för utvärdering.

Frågade dem om de inte tyckte det var dumt att visa på hemsidan fastän det inte gick att köpa.
Fick svaret att det skulle vara kommande produkter...
Men då kunda man ju skrivit det...

Men men hoppas det är färdigt nu så du kan beställa.
Du får gärna skriva till mig sen och berätta hur ljudet blev!!

Brisblå Astra GTC Turbo
peter_1976 JDM
3 augusti 2007 · 2 201 Inlägg

ring Ferrita eller Raka rör

Turbotuben
4 augusti 2007 · 13 Inlägg

jag hade gjort som ovanstående, ringt ferrita.. Kvalite som varar, kort o gott..

Akka
6 augusti 2007 · 1 174 Inlägg

Fasen va trött ja blir då! dom hade inga på lagret å skulle få vänta i typ 7 veckor innan dom ens hade gjort skiten i produktionen!

jahap vad blir det nu då? förslag på billiga grejer men ändå ej skit grejer, Ferrita så måste jag åka dit så dom får mäta å skit så det vill jag hells slippa!

peter_1976 JDM
6 augusti 2007 · 2 201 Inlägg

alterntivet är att bygga själv.

Grabber Dagdrömmare
6 augusti 2007 · 2 836 Inlägg

Akka skrev:
Fasen va trött ja blir då! dom hade inga på lagret å skulle få vänta i typ 7 veckor innan dom ens hade gjort skiten i produktionen!

jahap vad blir det nu då? förslag på billiga grejer men ändå ej skit grejer, Ferrita så måste jag åka dit så dom får mäta å skit så det vill jag hells slippa!

7 veckor är väl inte så lång tid?
Bygga själv kan vara knepigt specielt om man har ingen tillgång till svets men du kan bestämma själv om hur mycket ljud ska det vara! smile

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang