4605
Sök

Bild: Tappade bägge framhjulen

=Jack=
7 augusti 2007
Trådstartare
Hur gick det här till, då? Han kanske hade dubbelhäftat fast hjulen! lol

http://hem.bredband.net/neron/tappade_hjulen.jpg

Från Wighsnews

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
7 augusti 2007
hoppsan cool

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

Proljece?
1 464 Inlägg
7 augusti 2007
Äldre man tappar framhjulen under färd tongue tror att den talar för sej själv smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

Leg. Spådam
816 Inlägg
7 augusti 2007
Gamlingar kan lyckas med det mesta. Körde i Halmstad för ett tag sen. Kommer en gammal gubbe från en mack och kör rakt ut framför mig. Jämfota på bromsen för att undvika krock. Sen missar han högerregeln, så jag följer efter för att undersöka hur gubben kör egentligen. Till slut har jag sett nog och hänger efter honom som en ankunge för att tala förstånd med "the old fart". Till slut stannar de vid parkeringen till ett hyreshus, tanten går ur bilen och låser upp en grind och innan jag har hunnit ställa bilen har de kört in på parkeringen, lämnat sin vita volvo med dörrarna öppna och sitter och kuckilurar bakom gardinerna i sin husvagn! Knackar på, men de vägrar öppna ens när jag knackar på fönstret där de sitter. Kontentan av detta? Inte den blekaste, mer än att jag insåg att jag är på tok för trött för att gorga. Gonatt!

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

Proljece?
1 464 Inlägg
7 augusti 2007
Rätt kul när man övningskör hamnar bakom en gubbe på 90väg som kör i 40km/h sen när man trycker inte till han och ska köra om så accar han till 110 tongue

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

Sök