5393
Sök

Säga hejdå till arbetskompisarna imorgon 10/8.

FreddeK
10 augusti 2007
Trådstartare
Jaha då var det dags då...jobbat tio år på volvo parts och ledsnat så jag sa upp mig för en månad sedan. Så imorgon är sista dagen så det kommer väl bli en del kramar och mys..haha. Eller så springer jag in och lämnar nycklar och passerkort och kastar mig ut.

Ska man bjuda på något? 220 anställda...hmm kan bli dyrt, jaja kan ju inte bjuda alla så jag får väl åka förbi något bullbakeri.

jaja lite vemodigt men vafan alltid bra att bryta vanor!

?
1 038 Inlägg
10 augusti 2007
Freddeponken skrev:
Jaha då var det dags då...jobbat tio år på volvo parts och ledsnat så jag sa upp mig för en månad sedan. Så imorgon är sista dagen så det kommer väl bli en del kramar och mys..haha. Eller så springer jag in och lämnar nycklar och passerkort och kastar mig ut.

Ska man bjuda på något? 220 anställda...hmm kan bli dyrt, jaja kan ju inte bjuda alla så jag får väl åka förbi något bullbakeri.

Kör ni inte skift där??

Är ni inte olika team, räcker väl bara att bjuda dina närmaste jobbarpolare  smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

FreddeK
10 augusti 2007
Trådstartare
Evo-Danne skrev:
Freddeponken skrev:

Kör ni inte skift där??

Är ni inte olika team, räcker väl bara att bjuda dina närmaste jobbarpolare  smile

Jo men jag skiften går i varandra och jag kanske har 100 jobbarkompisar som jag trivs med...blir svårt=) jaja kan ju inte behaga alla! hoppas dom har skramlat till mig...haha

?
1 038 Inlägg
10 augusti 2007
Freddeponken skrev:
Evo-Danne skrev:
Freddeponken skrev:

Kör ni inte skift där??

Jo men jag skiften går i varandra och jag kanske har 100 jobbarkompisar som jag trivs med...blir svårt=) jaja kan ju inte behaga alla! hoppas dom har skramlat till mig...haha

Haha, ja de är de viktigaste.... big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Bobo
10 augusti 2007
Trådstartare
Vad ska du göra istället? bara glida runt? smile

FreddeK
10 augusti 2007
Trådstartare
Bobo skrev:
Vad ska du göra istället? bara glida runt? smile

haha japp..utnyttja samhället ordentligt! big_smile

nejdå har fått jobb på volvo i Arvika så det blir flytt på lördag!

är inte en sån som glider...har inte samvete för det.

FreddeK
10 augusti 2007
Trådstartare
Så då var det avklarat...usch lite halvjobbigt men sånt som måste göras. trodde inte jag hade så mycket vänner där men tydligen så hade jag fel. många somönskade lycka till osv så något bra måste man ju ha gjort.

Fick en filekniv och en liten låda godis av dom på min avdelning. tanken som räknas.

ne dags att packa då lasset går imorgon och jag måste infinna mig på nya jobbet på volvo på måndag.

1 854 Inlägg
10 augusti 2007
Svikare!! Hehe fan då kommer man inte träffa dig på ett tag nu då.. Lycka till med allt nu då så ses vi säkert på vme när du hälsar på om du gör det.

Mvh Jocke

FreddeK
10 augusti 2007
Trådstartare
onej84 skrev:
Svikare!! Hehe fan då kommer man inte träffa dig på ett tag nu då.. Lycka till med allt nu då så ses vi säkert på vme när du hälsar på om du gör det.

Mvh Jocke

Klart jag gör det! jag kommer ju inte gå och dö. Vme is the shit och jag ska fixa ett härligt åk till nästa år...jag lovar! har ju intalat mig själv att jag måste köra ifrån bargis på rakan..iof räcker det med en volvo för det=)

ha det gött mannen och lycka till med allt du med!

Sök