postorder_probe skrev:
hedley skrev:
jag är svartsjuk av mig..så är det bara..men jag ser det som en bra grej..visst kan det bli för mycket som folk säger och det måste finnas gränser MEN.
Att fråga vem man pratade med i telefon tycker inte jag är något konstigt.
Skulle min tjej skriva puss och kram till andra killar så kunde hon ju då gå till dessa, hur kul är det med en tjej som skriver samma sak till dig som alla andra?
Att ens partner hänger med kompisar av det andra könet man inte vet något om osv skulle göra mig orolig..som tur är, är både jag och min tjej på samma plan vad gäller allt som presenterats vilket underlättar en hel del iförhållandet.
Det absolut bästa man kan göra är att vara rakt fram direkt med hur man är och hur man vill bli bemött..att våga säga ifrån om man inte gillar sin partners betèende etc.
/Mr B
MEN!!! precis vad jag menar!!
ä det ngt man inte gillar går det att diskutera
men om man en gång har frågat, man kommit fram till en lösning alla är glada och sen gör en totalomvändning och blir ett svartsjukt monster som ringer 1 gång var 10one minut för att se så du inte har nån kille i närheten har de la ändå gått till överfrift?
svgartsjuka är sunt och hälsosamt till viss del, men är det inte okej måste man la kuna PRATA om det utan att det ska bli krig :S
hehe okej.. ja men då skiter man helt enkelt i den personen om den vägrar ta till sig av det man säger.. när man håller på och ringer så är det ju hel sjukt.. att ringa några ggr om dagen tycker jag är okej men det beror ju självklart på vad man gör åså.. men absolut ska man inte acceptera att någon ringer var 10.e minut.
/Mr B eller ska vi säga Dr Phil?

"Liberty of thought is the life of the soul"