6653
Sök

Tips på Bröllops present!

Senator
323 Inlägg
19 augusti 2007
Trådstartare
Tjo! Det är så att min kusin (28) och hennes blivande man (30) ska gifta sig den 8:e September!

Någon som har några vettiga present tips? Helst inte glas eller ljus stakar det är ganska tråkigt tycker jag, men bara ös på med tips så vore jag väldigt tacksam!

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)

4 554 Inlägg
19 augusti 2007
en åktur med toksnabb ribb båt?

Saaboholic
3 129 Inlägg
19 augusti 2007
en resa, inrednings detaljer, present kort..beror lite på hur dom bor m.m om dom har barn eller om det är på väg osv..

"Liberty of thought is the life of the soul"

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
19 augusti 2007
Luftballongstur? :]
www.coolstuff.se <- kolla upplevelserna man kan köpa

fotointresserad
2 307 Inlägg
19 augusti 2007
Jag gav min syster och hennes man en luftballongsfärd med en massa små saker som ingick i d, som tex champange och picknick osv.. INgick även kryssningsbiljetter med silja line men vet inte om det var nå speciellt erbjudande just då..

Kika in på http://www.uppochner.se/

Uppskattades verkligen av dom iaf =P

1 067 Inlägg
19 augusti 2007
Gå runt till de dära krimskramsbutikerna som säljer husgeråd och skit och kolla om de har lämnat nån lista..

Praktiskt som fan faktiskt smile

Eller kanske en osthyvel? big_smile

saab expert
248 Inlägg
19 augusti 2007
ett present kort på martin sweden ab där kan man köpa massa fina grejor

Senator
323 Inlägg
19 augusti 2007
Trådstartare
tack för svaren grääbbs! ös på med mer! lite inspiration har jag ju fått nu iaf=)

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)

2 953 Inlägg
19 augusti 2007
en brödrost är väll en klassiker

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
19 augusti 2007
Eller en dammsugare. wink

Dricker de och uppskattar espresso rejält så kanske en espressomaskin skulle göra susen?

Bilnörd...
310 Inlägg
19 augusti 2007
Hmm... Grejer till hushållet totalratade vi när vi gifte oss. Vi hade redan 2 micro, 2 smörgåsgrillar, dammsugare, glas och dyl.
Upplevelser är en bra present. Men det beror ju på vad det får kosta. Kanske spa-behandlig för båda? Kolla här: www.liveit.se Finns i de flesta prisklasser.
Presentkort fick vi och det uppskattades. Då kan man välja själv vad man ska ha.

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd

Sök